„mPulse“ pristato pagrindinius HXI platformos patobulinimus


LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)–mPulse, pirmaujanti Health Experience and Insights (HXI) technologijos tiekėja, šiandien paskelbė apie naujai patobulintą ir konsoliduotą savo HXI platformos aktyvinimo sluoksnį. HXI platforma integruoja pagrindines skaitmeninio įtraukimo galimybes, kurios leidžia sveikatos priežiūros organizacijoms diegti suasmenintą skaitmeninę patirtį, kuri pagerina vartotojų patirtį, sukuria veiklos efektyvumą ir geresnius sveikatos rezultatus. Naujasis „Activate“ sluoksnis atspindi kitą „mPulse“ daugiakanalio įtraukimo galimybių evoliuciją. Su juo sveikatos planai dabar per kelias dienas gali paleisti pokalbio AI pagrįstas daugiakanalių įtraukimo programas, naudojant naują „Activator“ lygmens programų orkestravimo galimybių rinkinį.

Aktyvinimo lygis leidžia racionaliai diegti „mPulse“ paruoštas naudoti aktyvatoriaus programas, kurios sprendžia svarbias vartotojų įtraukimo problemas, susijusias su sveikatos planais, ir padeda jiems pasiekti pirmaujančių rezultatų rinkoje. Šios programos apima priežiūros trūkumus, CAHPSTMvaistų laikymasis, skubios pagalbos skyriaus nukreipimas, galimybė gauti priežiūrą ir daug daugiau. Aktyvatoriai yra lengvai konfigūruojami naudojant pagrindinius sveikatos priežiūros vartotojų atributus, turinčius įtakos personalizavimui – kalboms, komunikacijos kanalams ir raginimo veikti (CTA) nuorodoms – ir kartu su „mPulse“ AI technologija jie dinamiškai individualizuoja kiekvieno asmens poreikius, kad optimizuotų programos rezultatus. „Activate“ platformos sluoksnis suteikia prieigą prie daugiau nei 75 „Activator“ programų, kad organizacijos galėtų efektyviai įdiegti plačias įtraukimo strategijas, suderintas su jų įmonės veiklos tikslais.

„Daugiau nei dešimtmetį bendradarbiaujant su pirmaujančiomis sveikatos priežiūros organizacijomis „mPulse“ suteikė svarbių įžvalgų, kurios paskatino mūsų patobulinto „Activate“ platformos sluoksnio naujoves“, – sakė „mPulse“ technologijų vadovas Sanjeevas Sawai. „Mes aistringai tikime, kad pažangios dirbtinio intelekto technologijos derinimas su profesionaliai sukurtu turiniu yra aiškus geriausias būdas maksimaliai padidinti įsitraukimo rezultatus. Mūsų aktyvatoriai tai pasiekia, o jų konfigūruojamas paruoštas naudoti dizainas leidžia sveikatos priežiūros organizacijoms lengviau nei bet kada anksčiau įdiegti pažangius skaitmeninius sprendimus.

„mPulse“ aktyvatorius įdiegė pirmaujančios sveikatos priežiūros organizacijos, kurios įrodė verslo efektyvumą ir geresnius sveikatos rezultatus:

  • Vaisto vartojimo laikymosi aktyvatorius, skirtas dviems reikalavimus atitinkantiems didelio nacionalinio sveikatos plano nariams, pasiekė 61 % papildymo rodiklį per 7 dienas, palyginti su 47 % lyginamoje grupėje.
  • Skubios pagalbos skyriaus (ED) nukreipimo aktyvatorius, skirtas nacionalinio sveikatos plano nariams, kurie buvo dažni naudotojai, sumažino ED apsilankymų skaičių 30 %.

Naujausi platformos „Activate layer“ patobulinimai prideda pagrindinių funkcijų, kurios pagerina vartotojų patirtį:

  • Daugiakanalio SMS, MMS, balso, el. pašto ir mobiliojo žiniatinklio galimybės palaiko skaitmeninį prieinamumą ir padeda sveikatos planams suderinti savo strategijas su vartotojų pageidavimais.
  • Kalbos atpažinimas 7 kalbomis įgalina dinamišką IVR, suderintą su organizacijos sveikatos teisingumo tikslais.
  • Įtraukimo programos kūrimo ir kelionės kūrimo įrankiai.
  • Pažangi orkestravimo technologija padeda sveikatos planams užkirsti kelią narių dilimui ir užtikrina, kad svarbiausi skambučiai ir pranešimai pirmiausia pasiektų narius.

Iš pradžių šios patobulintos programos bus pasiekiamos naudojant valdomas paslaugas, o 2025 m. bus išplėstos ir klientų savitarna, naudojant „Activate layer UI Program Manager“.

„Abrazija yra sudėtingas iššūkis, kuris prisideda prie prastos vartotojų patirties ir trukdo veiksmingai susipažinti su pagrindinėmis sveikatos temomis“, – sakė „mPulse“ vyriausiasis produktų direktorius Saeedas Aminzidehas. „Mūsų platforma leidžia mums suprasti atskirų narių pageidavimus visuose kanaluose ir teikti pirmenybę narių informavimui, kad jie galėtų geriausiai valdyti savo sveikatą ir kartu su verslo tikslais. Kiekviena sąveika suteikia įžvalgų, kurios pagerina būsimą įsitraukimą.

„mPulse“ HXI platforma sukuria uždaro ciklo ekosistemą, kuri įgalina pažangią analizę ir palaiko vartotojų sveikatos kelionių organizavimą. HITRUST sertifikuotas ir atitinkantis HIPAA, jis susideda iš 3 pagrindinių sluoksnių:

  1. Įžvalgų sluoksnis: Naudoja AI/ML nuspėjamuosius modelius ir pažangius duomenų vizualizavimo įrankius.
  2. Suaktyvinti sluoksnį: Įgalinamas aktyvatoriaus programų diegimas, įtraukimas į visus kanalus ir turinio srautinio perdavimo patirtis.
  3. Jungiamasis sluoksnis: Priglobia „mPulse“ sveikatos plano portalą, įsigijimo ir atsiskaitymo produktus.

Norėdami sužinoti, kaip mPulse HXI platforma gali palaikyti jūsų narių įtraukimo tikslus, spustelėkite čia.

Sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir sistemų vartotojų vertinimas (CAHPS) yra JAV sveikatos ir žmogiškųjų paslaugų departamento Sveikatos priežiūros tyrimų ir kokybės agentūros programa.

Apie mPulse

„mPulse“, sveikatos priežiūros pramonei skirtų skaitmeninių sprendimų lyderė, keičia vartotojų patirtį, siekdama geresnių ir teisingesnių sveikatos rezultatų. Derindama dirbtinio intelekto pagrįstą analizę, daugiakanalio informavimo ir skaitmeninės sveikatos navigacijos technologiją, „mPulse“ kuria asmenines sveikatos keliones ir suteikia pažangių įžvalgų, padedančių bendradarbiauti visoje sveikatos priežiūros ekosistemoje. Turėdamas daugiau nei dešimtmetį patirtį ir 4 milijardus vartotojų kontaktinių taškų kasmet, mPulse yra patikimas sveikatos patirties ir įžvalgų (HXI) partneris daugiau nei 400 sveikatos priežiūros organizacijų. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite www.mpulse.com.

Kontaktai

Evanas Nevilis
mpulse@walkersands.com



Source link