Prižiūrėk Sveikatą.LT

Sveikata, paslaugos, naujienos

Medicinos technologijos

Strykeris, Zimmeris apibūdina skirtingas susijungimų ir įsigijimų strategijas


Pagal skaičius

11,9% daugiau nei per metus

„Stryker“ trečiojo ketvirčio grynasis pelnas: 834 mln

20,5% daugiau nei per metus

Per metus padidėjo 4%.

„Zimmer Biomet“ trečiojo ketvirčio grynasis pelnas: 249,1 mln

Per metus padidėjo 53 proc

Ortopedijos konkurentai Stryker ir Zimmer Biomet savo naujausiuose pajamų atnaujinimuose apibūdino du skirtingus augimo būdus.

„Stryker“ generalinis direktorius Kevinas Lobo antradienį pabrėžė, kad bendrovė įsigijo pastarojo meto. „Stryker“ šiais metais iš viso įsigijo septynias įmones ir tikisi, kad 2025 metais jos prisidės prie jos pardavimų 300 mln. USD, sakė generalinis direktorius.

Naujausi pirkiniai apima Rūpinimasis.AI, Nico korporacija ir Vertos Medical. „Care.AI“ kuria virtualias darbo eigas ligoninėms, „Nico“ gamina įrankius, skirtus smegenų augliui pašalinti ir insultui gydyti, o „Vertos“ – lėtinio apatinės nugaros dalies skausmo gydymo priemones.

Įsigijimai dažniausiai yra nedideli, bet „labai įdomūs kiekvienai iš šių atskirų įmonių“, – sakė Lobo.

Jis pridūrė, kad „Stryker“ vis dar turi „didelių finansinių pajėgumų“ būsimiems sandoriams, jau išleidęs 1,6 mlrd.

„Stryker“ praeityje naudojo savo kapitalą įsigijimams ir per pastaruosius maždaug 10 metų sudarė daugiau nei 50 sandorių, antradienį investuotojams skirtame pranešime rašė „Wolfe Research“ analitikai.

Trečiadienio rytą Zimmeris apibūdino kitokį požiūrį į savo uždarbį. Generalinis direktorius Ivanas Tornosas sakė, kad bendrovė ir toliau vertina galimus įsigijimus, tačiau „nėra nė vieno sandorio, kuris mums būtų priblokštas, sakydamas, kad turime perskirstyti kapitalą ir nedelsiant sudaryti šį sandorį“.

„Tornos“ pridūrė, kad „Zimmer“ nereikia įsigyti įsigijimo, kad išlaikytų augimo tempą, tačiau norėtų tai padaryti tada, kai tai prasminga „strategiškai ir finansiškai“.

Roboto atnaujinimas

Lobo sakė, kad „Stryker“ kvartale rekordiškai įdiegė savo Mako chirurginį robotą, nors konkretaus skaičiaus neatskleidė.

Bendrovė ankstyvuosius atvejus pradėjo nuo savo naujausio Mako stuburo roboto stuburo valdymo programinė įranga ir funkcija „Copilot“, kuri automatiškai sustabdo gręžimą, kai pasiekia planuotą gylį. Jasonas Beachas, ryšių su investuotojais viceprezidentas, sakė stuburo roboto savybės bus išleistas ribotai, nes bendrovė tobulina mokymo protokolus.

Paplūdimys pridūrė, kad bendrovė metų pabaigoje ketina pristatyti savo chirurginio roboto pečių funkciją.

„Zimmer’s Tornos“ pateikė atnaujintą bendrovės pečių pakeitimo robotais funkciją, sakydama, kad bendrovė dabar atliko šimtus atvejų ribotoje rinkoje ir gavo atsiliepimų iš chirurgų, kad gali reikšmingai sutrumpinti operacijos laiką.

„Tornos“ tikisi, kad 2025 m. pabaigoje ir 2026 m. „Rosa petys“ bus vienas iš pagrindinių bendrovės augimo varomųjų jėgų.

Bendrovė taip pat pateikė atnaujintą informaciją „protingas” kelio implantasPersona IQ, kuri gali užfiksuoti informaciją apie pacientų judesių diapazoną ir eiseną po operacijos. Neseniai pasirodžiusi versijai su trumpesniu kotu, bendrovė tikisi, kad per ateinančius dvejus metus ji bus prasminga. Kūrėjas Canary Medical gavo Maisto ir vaistų administracijos 510(k) leidimą trumpesniam stiebui balandžio mėn.

Zimmer iššūkį nauja ERP sistema

„Tornos“ teigė, kad „Zimmer“ susiduria su iššūkiais, kylančiais dėl perėjimo prie naujos įmonės išteklių valdymo programinės įrangos.

Bendrovė trečiąjį ketvirtį perėjo prie naujos paskirstymo sistemos Šiaurės Amerikoje, dėl ko lėtėjo produktų pristatymas klientams, investuotojams sakė finansų direktorius Suky Upadhyay. Konkrečiai, bendrovė perėjo nuo savo senosios ERP sistemos į SAP sukurtą sistemą, dėl kurios rugpjūčio mėn. įvyko sutrikimas, rašė RBC Capital Markets analitikas Shagunas Singhas rugsėjo mėnesio tyrimo pastaboje.

Tikimasi, kad problema paveiks visus Zimmer segmentus, ypač jo sporto, ekstremalių ir traumų verslą bei „kitą“ verslą, apimantį chirurginio roboto Rosa pardavimą.

„Zimmer“ sušvelnino poveikį ir tikisi, kad 2024 m. pabaigoje sugrįš į įprastą paslaugų lygį, sakė Upadhyay.



Source link