Labdaros priežiūros programos poveikio mažas pajamas gaunančių pacientų sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumui Naujajame Džersyje tyrimas | Simbo AI
Prieiga prie sveikatos priežiūros yra didelis iššūkis Jungtinėse Amerikos Valstijose, ypač mažas pajamas gaunantiems asmenims, kurie susiduria su finansinėmis kliūtimis gauti būtiniausias medicinos paslaugas. Labdaros priežiūros programa Naujajame Džersyje teikia itin svarbią finansinę pagalbą būtinoms stacionarinėms ir ambulatorinėms paslaugoms. Šiame straipsnyje aptariami programos tikslai, tinkamumo kriterijai, poveikis prieigai prie sveikatos priežiūros ir pažangių technologijų vaidmuo sprendžiant nuolatinius sistemos iššūkius.
Labdaros priežiūros programos apžvalga
Naujojo Džersio ligoninės priežiūros mokėjimo pagalbos programa, žinoma kaip Labdaros priežiūros programa, skirta teikti finansinę pagalbą mažas pajamas gaunantiems pacientams, kuriems reikia medicininių paslaugų ūminės priežiūros ligoninėse visame Naujajame Džersyje. Ji veikia pagal federalinius ir valstijų įstatymus, užtikrindama, kad reikiama priežiūra būtų prieinama tiems, kurie atitinka konkrečius pajamų ir turto kriterijus. Šia iniciatyva siekiama, kad finansiniai apribojimai netrukdytų pacientams gauti būtino gydymo, ypač visuomenės sveikatos ekstremaliųjų situacijų, pavyzdžiui, COVID-19 pandemijos, metu.
Tinkamumo kriterijai
Kad galėtų dalyvauti Labdaros slaugos programoje, pacientai turi atitikti valstybės nustatytus pajamų ir turto reikalavimus. Paprastai finansinė riba yra 200 % arba mažesnė už federalinį skurdo lygį. Kiekviena dalyvaujanti ligoninė nustato tinkamumą, kai pacientai atvyksta gauti medicininių paslaugų ir padeda jiems teikti paraiškas. Šis įvertinimas vietoje yra svarbus, nes daugelis tinkamų pacientų dažnai nežino savo teisių į pagalbą. Programos paraiškas galima rasti visose Naujojo Džersio ūminės priežiūros ligoninėse, todėl galima greitai reaguoti į finansinius poreikius.
Labdaros slaugos programa taip pat apima būtiniausias ambulatorines ir stacionarines paslaugas ir suteikia lankstumo krizių metu, nes sustabdomas reikalavimus atitinkančių pacientų bendras apmokėjimas, taip palengvinant jų finansinę naštą.
Pagalbos apimties supratimas
Labdaros priežiūros programa siūlo įvairias medicininiu požiūriu būtinas paslaugas Naujojo Džersio ūmios pagalbos ligoninėse, įskaitant skubios pagalbos tarnybas, operacijas, medicinines diagnozes ir įprastinę ligoninės priežiūrą. Tačiau kai kurie pasirenkami ir specializuoti gydymo būdai gali būti neapdrausti.
Nepaisant programos egzistavimo, daugelis reikalavimus atitinkančių pacientų nesinaudoja jiems prieinama pagalba. Duomenys rodo, kad tik 44% ligoninių informavo pacientus apie jų tinkamumą labdaros paslaugoms, prieš pradėdamos rinkti neapmokėtas medicinines sąskaitas. Šis trūkumas rodo, kad reikia gerinti bendravimą ir informavimą, kad pacientai gautų jiems reikalingą pagalbą.
Finansinė pagalba ir finansavimas
Labdaros globos programos finansinė parama yra nemaža. 2022 m. Naujasis Džersis skyrė maždaug 319 mln. Šis finansavimas gaunamas iš įvairių šaltinių, tokių kaip valstybės lėšos ir mokesčių lengvatos ne pelno siekiančioms ligoninėms. Pastebėtina, kad pelno nesiekiančios ligoninės finansinei paramai skyrė vidutiniškai tik apie 2,3% visų savo pajamų, todėl kyla susirūpinimas dėl paramos tiems, kuriems jos reikia, pakankamumo.
Nors kai kuriose valstijose taikomi griežtesni reglamentai, reikalaujantys, kad ligoninės atskleistų finansinės pagalbos politiką ir informuotų tinkamus pacientus, Naujojo Džersio požiūris reikalauja nuolatinio dėmesio, kad būtų pagerinta atitiktis. Pastangos didinti visuomenės informuotumą ir pagerinti ligoninių ataskaitų teikimą galėtų sumažinti mažas pajamas gaunančių asmenų, kurie nežino apie galimas labdaros priežiūros galimybes, skaičių.
Poveikis bendruomenėms
Labdaros programa yra ne tik finansinė pagalba, bet ir daro įtaką nepakankamai aprūpintų Naujojo Džersio bendruomenių fizinei ir psichinei sveikatai. Sujungdama asmenis su būtinomis medicinos paslaugomis, programa padeda jiems gydytis be nerimo dėl didelių skolų. Medicinos skolos kelia rimtą problemą, ypač mažesnes pajamas gaunančioms šeimoms, dėl kurių didėja finansinė įtampa ir sveikatos skirtumai.
Naujausiais viceprezidento Kamala Harris pasiūlymais siekiama sumažinti daugelio amerikiečių didelę medicininę skolą. Medicinos skolos neproporcingai paliečia mažumas, veteranus, mažas pajamas gaunančias šeimas ir pagyvenusius žmones. Gerinant sveikatos priežiūros prieinamumą per tokias programas kaip „Charity Care“, pažeidžiamos grupės gali pasiekti geresnių sveikatos rezultatų, todėl bendruomenės bus sveikesnės ir galbūt sumažins bendras sveikatos priežiūros išlaidas.
Iššūkiai ir prieigos kliūtys
Net ir turint labdaros priežiūros programos privalumus, kliūtys, susijusios su bendravimu ir dezinformacija, išlieka. Daugelis reikalavimus atitinkančių pacientų prašymo nesikreipia dėl nepakankamos informacijos arba netikrumo dėl paraiškų teikimo proceso. Be to, federaliniu lygmeniu silpnai stebima, kaip laikomasi finansinės pagalbos taisyklių, todėl asmenys dažnai lieka be pagalbos, į kurią jie turi teisę.
Padėtį apsunkina naujausi tyrimai, kuriuose teigiama, kad ne pelno siekiančios ligoninės finansinei pagalbai skyrė tik apie 20 % savo grynųjų pajamų, o tai rodo didelį finansinių išteklių ir pacientų poreikių atotrūkį. Be to, dėl nuolatinių sveikatos priežiūros politikos pokyčių ir atsigavimo po COVID-19 pandemijos mažas pajamas gaunantys pacientai ir toliau yra pažeidžiami dėl nevaldomų medicininių skolų.
Mūsų tikslas: dirbtinis intelektas ir labdaros priežiūros automatizavimas
Darbo eigos efektyvumo didinimas naudojant AI
Norint įveikti minėtus iššūkius, dirbtinio intelekto (AI) ir darbo eigos automatizavimo integravimas gali pasiūlyti praktinių sprendimų ligoninių administratoriams ir IT vadovams Naujajame Džersyje. AI gali supaprastinti paraiškų teikimo labdaros priežiūrai procesą ir tinkamumo nustatymą, žymiai sumažindamas ligoninės personalo darbo krūvį.
Pavyzdžiui, ligoninių svetainėse arba pacientų portaluose naudojant dirbtinio intelekto valdomus pokalbių robotus galima sukurti labiau informuotą paraiškų teikimo procesą. Šie pokalbių robotai gali padėti pacientams vadovautis tinkamumo kriterijais ir padėti jiems veiksmingai užpildyti paraiškas. Pagerindamos pacientų patirtį automatizuotos pagalbos pagalba, ligoninės gali padidinti tikimybę, kad reikalavimus atitinkantys asmenys prašys ir gaus reikiamos finansinės pagalbos.
Komunikacijos strategijų tobulinimas
AI taip pat gali pagerinti komunikacijos strategijas, susijusias su Labdaros priežiūros programa. Mašininio mokymosi algoritmai gali analizuoti pacientų užklausų duomenis ir padėti ligoninėms veiksmingiau nukreipti savo informavimo pastangas. Pavyzdžiui, ligoninės gali naudoti dirbtinį intelektą, kad automatizuotų tolesnius ryšius su pacientais, kurie lankėsi jų įstaigose, bet pasirinko nedalyvauti labdaros priežiūros programoje.
Be to, dirbtinis intelektas gali padėti ligoninėms analizuoti duomenis, kad jos būtų informuotos apie turimą finansinę pagalbą, kad jos būtų informuotos mažas pajamas gaunantiems gyventojams. Nuspėjamoji analizė taip pat gali padėti sveikatos priežiūros administratoriams nustatyti rizikos grupes, kurioms gali būti naudinga nedelsiant kreiptis į finansinius išteklius.
Tvirtas ataskaitų teikimas ir atitikties stebėjimas
Ataskaitų teikimo ir atitikties stebėjimo sistemos su dirbtiniu intelektu gali užtikrinti, kad ligoninės atitinka būtinos finansinės pagalbos ir skaidrumo standartus. Išplėstinė duomenų analizė gali padėti administratoriams stebėti tinkamumo vertinimus, sekti pacientų rezultatus ir užtikrinti, kad būtų laikomasi programos gairių. Šie duomenys taip pat gali pagerinti ligoninių ataskaitas valstybės institucijoms, užtikrinant, kad labdaros ištekliai būtų tinkamai paskirstyti.
Be to, AI integravimas į Labdaros priežiūros programą gali padėti užkirsti kelią nesąžiningoms pretenzijoms. Išlaikydamas duomenų tikslumą, dirbtinis intelektas gali padėti ligoninėms išsaugoti programos patikimumą ir nukreipti finansinę pagalbą tiems, kuriems jos tikrai reikia.
Labdaros priežiūros ateitis Naujajame Džersyje
Žvelgiant į ateitį, Naujojo Džersio labdaros priežiūros programa turi prisitaikyti prie pokyčių, kuriuos lemia technologijos ir besikeičiantys pacientų poreikiai. Būtina didinti visuomenės informuotumą apie finansinės paramos išteklius. Taikant patobulintas komunikacijos strategijas, apimančias šiuolaikines technologijas, valstybės vadovybė gali padėti mažas pajamas gaunantiems gyventojams suprasti savo teises į prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas.
Vykdant valstybės iniciatyvas, kuriomis siekiama sumažinti skolą medicinoje ir gerinti sveikatos priežiūros prieinamumą, labdaros priežiūros programos tobulinimas naudojant AI ir automatizavimą gali padėti ligoninių administratoriams geriau aptarnauti savo bendruomenes. Tai dalis platesnio nacionalinio pokalbio apie sveikatos priežiūros reformą, prieigą ir medicinos įstaigų atsakomybę, siekiant skatinti geresnius sveikatos rezultatus visiems asmenims, nepaisant pajamų.
Kadangi Naujasis Džersis ir toliau siekia užtikrinti teisingą prieigą prie sveikatos priežiūros, technologijų naudojimas kartu su įsipareigojimu teikti finansinę pagalbą gali padėti sukurti labiau įtraukią sveikatos priežiūros sistemą, kurioje būtų gerbiamos kiekvieno paciento teisės. Aktyviai spręsdami iššūkius ir siūlydami praktinius sprendimus, sveikatos priežiūros lyderiai Naujajame Džersyje gali teigiamai prisidėti prie teisingumo sveikatos srityje judėjimo.