Dauguma žmonių neatidarytų savo durų nežinodami, kas yra kitoje pusėje; tačiau kiekvieną dieną sveikatos priežiūros organizacijos tikisi, kad pacientai atsilieps į jų skambučius neįrodžius, kad skambina organizacija. Be to, kai daugėja sukčiavimo iš siunčiamų skambučių, pvz., skambintojo ID klastojimo ir sukčiavimo atakų, paslaugų teikėjai gali patirti rimtą žalą reputacijai, jei pacientai tampa sukčių, teigiančių, kad yra iš jų organizacijos, aukomis. Prisijunkite prie Maurie Munro, Transaction Network Services (TNS) ryšių rinkos įmonių pardavimo viceprezidento, ir jis aptaria, kaip sveikatos priežiūros organizacijos gali aktyviai apsaugoti save ir savo pacientus nuo sukčiavimo balso skambučiais padarinių.
Sužinokite, kaip TNS sprendimai gali padėti sveikatos priežiūros organizacijoms:
-
Pateikite įrodymą, kad skambučiai yra teisėti, kad padidintumėte atsakymo greitį ir kovotumėte su balso skambučių sukčiavimu
-
Palaikykite ryšį su pacientais ir paslaugų teikėjais, kad padidintumėte pacientų lojalumą ir išvengtumėte priežiūros sutrikimų
-
Pagerinkite darbuotojų patirtį ir išlaikymą