Prižiūrėk Sveikatą.LT

Sveikata, paslaugos, naujienos

DIRBTINIS INTELEKTAS (DI) MEDICINOJE

AI kompiuterinis matymas leidžia dideliam ar efektyvumo padidėjimui Hiustono metodistų ligoninei


Pagrindinė dilema, su kuria susiduria operacinės, yra tai, kad istoriškai niekas nematė laiko. Dokumentacija užima didžiulę gydytojo dienos dalį. O kai kalbama apie OR, ta dokumentacija taip pat yra sudėtinga. Netikslios ataskaitos gali sukelti uždelstas operacijas: iš tikrųjų daugiau nei 70% operacijų prasideda laiku, rašoma Duke universiteto tyrime.

Iššūkis

Arba efektyvumas yra būtinas norint maksimaliai padidinti turimą chirurgų ir pacientų operacijos laiką. Kaip ir dauguma ligoninių, Hiustono metodistai dažnai rėmėsi vertinimu-Žmogaus duomenimis EHR ar mokesčių slaugytojai-už sprendimus, kurie paveikė efektyvumą operacinėje, ne tik planavimo ir planavimo prasme, bet ir visą dieną, kai viskas pasikeičia, kai viskas pasikeičia .

Tai reiškė, kad operacinės patalpos nukreipė į nepakankamą išnaudojimą, tai reiškia, kad buvo matomi per mažai pacientų, arba per daug išnaudojama, tai reiškia, kad atvejų atvejai buvo už tvarkaraščio ribų, o darbuotojai dirbo viršvalandžius.

„Mes taip pat kovojome su koordinacija, ty informacija lėtai sklinda taip, kad chirurgai, anesteziologai, perioperacinės komandos ir kitos kartais nebuvo tinkamoje vietoje tinkamu metu, todėl vėluojama“, – sakė Houstono metodistų ligoninės vyriausioji inovacijų vadovė Roberta Schwartz. „Ir mes retai žinojome, kuo pirmenybę teikti tobulėjimui ir kaip tai padaryti, atsižvelgiant į tai, kad visi jau dirbo sunkiausiai, tačiau turėdami per mažai laiko.

„Iššūkis kokybiškuose, patikimuose veiklos duomenyse“, – tęsė ji. „Istoriškai mes tikėjomės EHR dėl visų mūsų duomenų. Tačiau tai skirta įrašų tvarkymui ir atsiskaitymui, o ne valdymui ir analizei. Nors efektyvumo duomenys, tokie kaip laikas ir iš jų, gali būti išgauti iš EHR, dokumentacijos dokumentacijos. Laikas daro įtaką tuo pačiu metu vykstantiems pacientų priežiūros įvykiams, dėl kurių dokumentai vėluojami, dar vadinami vėlavimu “.

Duomenys remiasi slaugytoja, dokumentuojančia kiekvieną duomenų tašką rankomis, o tai nėra skirta jų pagrindinis darbas. Be to, buvo saugomi duomenys apie dideles užduotis (tokias kaip ratai), tačiau ne tarpiniai ar žingsniai, kurie būtų atnaujinti, kai tikimasi, kad pacientas bus išleistas iš OR, pavyzdžiui, uždarymas ar ekstubacija. Panašiai, jei darbuotojai kada nors pakeitė, jie turėjo mažai žinių apie tai, ar tai paveikė rezultatus (patobulintas arba pablogėjo).

Paprastai perioperacinės komandos susiduria su iššūkiais, susijusiais su pajėgumais, panaudojimu, koordinacija ir darbuotojų perdegimu, dėl kurių sumažėjo atvejų produktyvumas ir didesnės išlaidos.

Pasiūlymas

Turėdamos sudėtingą chirurginio rinkinio pobūdį, perioperacinės komandos dažnai turi ribotą supratimą apie tai, kas ką tik nutiko, kas vyksta ir kas nutiks. Chirurgijos pažanga yra tik tokia gera, kaip visos komandos galimybės išlaikyti operacinę, veikiančią kuo sklandžiau: laiku, efektyviai ir judri.

„Realiojo laiko įžvalgos, kurias pateikė AI kompiuterinis matymas ir tiesioginiai vaizdai iš fotoaparatų ant lubų, turėjo galimybę padėti chirurgams paruošti ir išlaikyti jų bylas“,-aiškino Schwartzas. „PG gali prognozuoti planavimo pokyčius visą dieną ir ieškoti galimybių pagerinti išteklių produktyvumą ir komandos koordinaciją, kad būtų žymiai padidinama atvejų apimtis, nepakenkiant priežiūros kokybei ir mažinant naštą pooperaciniams darbuotojams.”

Hiustono metodistai norėjo naudoti novatoriškas technologijas, tokias kaip AI, kad padėtų chirurgijos komandoms labiau kontroliuoti, mažiau laiko praleisdama logistiką ir galiausiai sustiprina bendrą paciento patirtį, tuo pačiu teikdama aukštos kokybės priežiūrą.

Siekti iššūkio

Hiustono metodistai priėmė „Apella“, kuri naudoja aplinkos jutiklių technologiją ir AI, kad gautų 360 laipsnių operacinių kambarių vaizdą. Pardavėjo kompiuterinė vizija ir gilus mokymasis sukuria realaus laiko duomenų tiekimą iš saugaus ir suderinamo ar vaizdo įrašo, kurį chirurgijos komandos naudoja efektyvumui padidinti visą dieną, gerindamos planavimą, planavimą, koordinavimą, panaudojimą ir paciento rezultatus, sakė Schwartzas.

„Ši technologija sklandžiai integruota su esamu EHR, kad darbuotojams būtų pateikti tikslūs duomenys apie tokius dalykus kaip ratai ir ratai, taip pat ir tarp apyvartos būsenos, ir planuoja optimizavimą-planavimo metu ir visame diena “, – tęsė ji.

„Bendradarbiaudama su šiuo technologijos pardavėju, mūsų ar įvykių duomenys buvo daug tikslesni ir laiku“, – pažymėjo ji. „Tai reiškė, kad mes turėjome pasitikėjimą šiais duomenimis, kad informuotume savo tvarkaraščius ir realiu laiku atliktume atnaujinimus, kai atsirado nauja informacija.”

Personalas generuoja tekstus, kad komanda praneštų, kas vyksta, ir valdyti tvarkaraščius, kad jie nesikištų į skubėjimą ar atsilikimą, prasmė ar panaudojimas padidėja kartu su paciento pralaidumu.

„Mes taip pat nustatėme, kad naudodamiesi šia technologija, Hiustono metodistas sugebėjo naudoti gerai apmokytą dirbtinį intelektą, kad nustatytų naujus pagrindinius chirurginius įvykius, būtinus analizuojant ar metodams, tačiau tai niekada anksčiau nebuvo užfiksuota“,-aiškino ji.

„Pavyzdžiui, duomenys užfiksavo papildomus įvykius, kurie buvo paruošti tarp esamų įvykių anestezijos paruošta ir pradžia“, – tęsė ji. „Ten, kur istoriškai buvo suporuota anestezija ir bylos pradžia, o tai neleido lengvai palyginti su operacijomis, naujasis paciento išpjaustytas įvykis padalijo tuos įvykius į dvi atskiras proceso etapus.”

Dėl to, kad turėdama daugiau ir geresnių duomenų, kurie stebėjo visus visus perioperacinius veiksmus, komanda pasinaudojo šiomis įžvalgomis, norėdama suskirstyti operacijas į trumpesnes, aiškesnes fazes, dėl kurių etalonas ir tobulėjimas tapo daug aiškesnis.

Rezultatai

Hiustono metodistai dirbo su šiuo technologijos pardavėju, norėdamas diegti kameras ligoninės „Walter Tower“ ORS, suporuotas su „Computer Vision“ programine įranga, kad automatiškai užfiksuotų, klasifikuotų ir palygintų kiekvieną vaizdo įrašų kanalų įvykį.

Nors ligoninės personalas paprastai skeptiškai vertina EHR duomenis, tiek chirurgai, tiek perioperacinės komandos galėjo pamatyti, kaip Apella AI pasyviai ir objektyviai įrašė įvykius, nes jos įvyko daug patikimiau.

„Pradinis ar bandomasis paleidimas Hiustono metodistų ligoninėje sutapo su 10% padidėjusiu mėnesio atvejų apimtimi visoje vietoje, tai prilygsta papildomai 33 atvejams per mėnesį“,-prisiminė Schwartzas. „Šie duomenys padėjo sustiprinti diegimo planus visoje sistemoje visoje Hiustono metodistų 14 chirurginių įrenginių aplink Hiustono didmiestį.

„Iki šiol mūsų aplinkos žvalgybos projekte mūsų operacinėse padidėjo 15% ar pajėgumas, nepridedant papildomų darbuotojų, remiantis pradinio piloto 23 ortopedijos ir širdies bei kraujagyslių ar kambarių duomenimis“, – pridūrė ji. „Šis padidėjęs pajėgumas leidžia daugiau ar laiko geriau prižiūrėti mūsų pacientus, ir mes matėme, kad širdies ir kraujagyslių OR kokybės pagerėjo ypač.”

Patarimai kitiems

Didžiausias iššūkis yra pokyčių valdymas, – patarė Schwartzas.

„Niekada nėra lengva priversti chirurgus, slaugytojus, direktorius ir kitus susitarti ir įgyvendinti naują technologiją, ypač kai kalbama apie AI ir jutiklius, ypač tuos, kurie maitinami per kameras“, – sakė ji. „Kadangi naujos technologijos, ypač orientuotos į operacijas ir produktyvumą, yra įtraukiamos į priežiūros parametrus, labai svarbu suteikti švietimą, kuris nustato vertę, kad būtų galima įsigyti pirkimą, ir įgalina norimą poveikį ir rezultatus.

„Mūsų patirtis, parodant rezultatus – kaip mes darėme su savo pradiniu ar pilotu, yra geriausias būdas įgyti ir sustiprinti įvaikinimą“, – tęsė ji. „Mūsų komandos pamatė, kiek geresni, tikslesni ir patikimesni duomenys tapo technologijomis, palyginti su vien EHR.”

Ir tai reiškė, kad visi galėjo sutelkti dėmesį į tai, ką daro geriausiai-gydo pacientus ir skatina sveikatos rezultatus-užuot kartais sudėtinga užduotis rankiniu būdu įvesti informaciją į skaitmeninį įrašą, ji padarė išvadą.

Stebėkite Billo hitą „LinkedIn“: Bill Siwicki
Siųskite jam el. Laišką: bsiwicki@himss.org
„Healthcare It News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys

Žiūrėkite dabar: Vyriausias



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -