Prižiūrėk Sveikatą.LT

Sveikata, paslaugos, naujienos

DIRBTINIS INTELEKTAS (DI) MEDICINOJE

HIMSSCast: priežiūros paslaugų teikėjas ar įrankis? Kada ir kodėl pacientams patinka AI


Istoriškai pasitikėjimas tarp gydytojų ir pacientų išaugo, ypač pažengus į priekį ir mažėjant mirtingumui. Tačiau visai neseniai, remiantis kai kuriais tyrimais, COVID-19 krizė buvo siejama su sumažėjusiu pasitikėjimu gydytojais ir ligoninėmis ir sukėlė grėsmę visuomenės pasitikėjimui JAV sveikatos priežiūros sistema.

Daugelis sveikatos priežiūros ekspertų mano, kad dirbtinis intelektas yra perspektyvus ir tikisi, kad dirbtinis intelektas leis paslaugų teikėjams pasiekti daugiau pacientų ir pagerinti sveikatos rezultatus. Ir, žinoma, nepaisant kai kurių paslaugų teikėjų skepticizmo, dirbtinio intelekto įrankiai ir toliau plinta visoje sveikatos priežiūros ekosistemoje.

Tačiau pagal naujausius pacientų požiūrio į AI tyrimus, paslaugų teikėjai turėtų gerai pagalvoti, kaip panaudoti šias priemones, jei nori išsaugoti pacientų pasitikėjimą.

Anksčiau šį rudenį Markas Polyakas, IPSOS analitikos prezidentas, ir Dr. Lukasz Kowalczyk, „Peak Gastroenterology Associates“ gydytojas, kalbėjo HIMSS AI sveikatos priežiūros forume, kuriame buvo nagrinėjamos pacientų perspektyvos ir požiūris į sveikatos priežiūros dirbtinį intelektą. Visų pirma, jie siekia skaidrios ir individualizuotos sveikatos priežiūros sąveikos ir patirties, sakė ekspertai.

Neseniai vėl kalbėjomės su Polyaku ir Kowalczyku dėl išsamesnio ir duomenimis pagrįsto pokalbio apie tai, ko pacientai tikisi iš dirbtinio intelekto savo priežiūros srityje.

Jie pabrėžė naujus duomenis, kurie rodo nusivylimą dėl medicinos bendruomenės nesugebėjimo išspręsti endeminių problemų, tokių kaip vėžys ir psichinės sveikatos skirtumai. Tačiau jie taip pat pabrėžė kai kurias pagrindines sritis, kuriose AI sulaukia pacientų palankumo. (Pavyzdžiui, generatyvus AI žmonėms labiausiai patinka: pasiekiamumas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, savalaikiai atsakymai ir galimybė užduoti neribotą skaičių klausimų ir gauti suasmenintą informaciją.)

Štai ką Polyak ir Kowalczyk turėjo pasakyti apie tyrimų rezultatus ir realią patirtį su pacientais ir AI.

Patinka tai, ką girdi? Prenumeruokite podcast’ą Apple podcast’ai, „Spotify“. arba Amazon muzika.

Pokalbio taškai:

  • AI patvirtinimas ir socialinis patikrinimas.
  • Ką pacientai mano apie AI naudojimą priimant medicininius sprendimus?
  • Tikslingumas kaip įgyvendinimo veiksnys.
  • Tiksliai apibrėžti naudojimo atvejai ir reikšmingas poveikis populiacijoms, kurioms dirbtinio intelekto reikia labiausiai.
  • Kam mes darome AI, ko jie iš to nori ir kokiame kontekste jie to nori?

Daugiau apie šį epizodą:

Kaip atsakingas AI gali pagerinti pacientų rezultatus

Naudodamiesi dirbtiniu intelektu, pirmiausia turėkite pacientų pasitenkinimą, sako sveikatos IT investuotojas

Žingsnis po žingsnio ugdykite pasitikėjimą sveikatos priežiūros dirbtiniu intelektu

Paaiškinkite: mąstykite apie saugų AI naudojimą

HIMSSCast: kur gyventojų sveikatą skatina dirbtinis intelektas



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -