Gilus nardymas: ekskursija po visiškai skaitmeninę Oklahomos širdies ligoninę, kur automatika yra norma
Oklahomos širdies ligoninė buvo įkurta 2002 m., siekiant būti kažkuo tikrai kitokiu – visiškai skaitmenine ligonine, daug dėmesio skiriančia pacientų patirčiai ir naujausiai automatizacijai, kuri pakeistų sveikatos priežiūros teikimo būdą.
Tai pavyko. Pacientai laimingi. Pacientų šeimos laimingos. Gydytojai ir slaugytojai džiaugiasi. Ir pagyrimų bei apdovanojimų vis ateina.
Davidas Milesas yra Oklahomos širdies ligoninės vyriausiasis informacijos pareigūnas. O CIO visiškai skaitmeniniame objekte yra didelis darbas. Sveikatos priežiūros IT naujienos kalbėjosi su juo dideliame dviejų dalių interviu apie tai, kam jis daugiausia dėmesio skiria savo IT investicijoms ir naujovėms.
Šiandien mes sutelkiame dėmesį į ligoninę, jos veiklą ir tai, ką visiškai skaitmeninis požiūris reiškia pacientams, paslaugų teikėjams ir rezultatams. Rytoj mes sutelksime dėmesį į didelį skaitmeninį projektą ligoninėje – perėjimą nuo Cerner elektroninio sveikatos įrašo į Epic.
Q. Oklahomos širdies ligoninė yra gana unikali dviejų ligoninių sveikatos sistema, nes 2002 m. ji atidarė „visiškai skaitmeninę“ ligoninę. Apibūdinkite sveikatos sistemą ir visiškai skaitmeninę ligoninę.
A. Oklahomos širdies ligoninė yra gydytojams priklausanti širdies ir kraujagyslių ligų ligoninė. Čia, Oklahoma Sityje, turime du miestelius, vieną šiaurinėje, kitą pietų pusėje. Turime apie 70 poliklinikų vietų, išsidėsčiusių visoje valstijoje. Turime praktikos net už kelių šimtų mylių.
Tai šiek tiek unikalus tame stebulės ir stipino modelyje. Tačiau mes turime apie 80 dirbančių gydytojų ir daugybę nuostabių gydytojų partnerių, kurie praktikuoja čia, Oklahoma City rajone. Su savo informavimo programa aptarnaujame visą Oklahomos valstiją. Mes siunčiame savo gydytojus į tas vietas skirtingu savaitės laiku, skirtingais kiekiais per mėnesį. Tikslas yra suteikti prieigą prie ypatingos svarbos specialybės priežiūros bendruomenėse, kuriose gyvena ir dirba mūsų pacientai.
Kiek prisimenu, esame penkių žvaigždučių TVS kokybės apdovanojimų laimėtojai. Trečiąjį šių metų ketvirtį „Newsweek“ mus išrinko kaip vieną iš geriausių Amerikos darbo vietų tėvams ir šeimoms, taip pat viena iš 175 geriausių „Newsweek“ širdies ligoninių šalyje. „US News & World Report“ išvardija aštuonias mūsų paslaugų linijas, kurios 2024 m. „Forbes“ trečius metus iš eilės paskelbė OHH vienu geriausių valstijos darbdavių. Taigi, daug pagyrimų.
Vėlgi, mūsų įkūrėjų vizijos liudijimas ir darbas, kuris šiandien tęsiasi per mūsų darbuotojus ir globėjus.
Taigi, visiškai skaitmeninė koncepcija. Vėlgi, kai OHH buvo įkurta 2002 m., tuo metu buvo daug elektroninių medicininių įrašų, tačiau jie nebuvo suderinti, o tai reiškia, kad ligoninės ir klinikos pusės nebūtinai buvo susietos. Klinikoje atliekamus darbus ne visada buvo galima apžiūrėti ligoninėje atliekamus darbus.
Iš esmės mūsų gydytojams buvo labai svarbu suvienodinti priežiūros tęstinumą ir siekti į pacientą orientuotos patirties. Jie visi buvo atvykę iš įvairių organizacijų visame mieste. Jie visi labai stipriai jautė pacientų priežiūrą ir paciento patirtį bei tai, kas nebuvo siūloma tose vietose, iš kurių jie atvyko.
Vėlgi, geresnės pacientų patirties suteikimas buvo labai svarbus organizacijos vertybėms. 22 metų senumo dėmesys vis dar yra visų čia priimamų sprendimų centre. Sąmoningai norime skirtis. Mes tikime, kad esame. Apdovanojimai, pagyrimai ir pacientų patirties atsiliepimai, kuriuos gauname, neabejotinai palaiko mūsų paslaugų teikėjų ir slaugytojų sunkų darbą ir susitelkimą. Ir ta dvasia tęsiasi iki šios dienos.
Taigi, vėlgi, buvimas skaitmeniniu, ką tai reiškia? Jei paklaustumėte, ką iš esmės reiškia būti skaitmeniniu sveikatos priežiūros paslaugų teikėju, tai reiškia, kad 2002 m. daugiausia dėmesio skyrėme darbo eigoms, o ne popieriaus maišymui. Nenorėjome praleisti neįtikėtinai daug laiko ieškodami pacientų istorijos ir praeities rezultatų, kad galėtume užtikrinti, kad teikiamos priežiūros kokybė būtų aukščiausio lygio.
Mes taip pat labai vertinome gydytojų laiką, kad jie galėtų teikti pirmenybę praleisti jį su pacientu, jo šeimomis, išklausyti ir dirbti, kad išspręstų daugybę komplikacijų, kylančių dėl kritinės širdies priežiūros.
K. Kokį poveikį visa skaitmeninė technologija IT požiūriu turi pacientams, gydytojams ir priežiūrai?
A. Mūsų gydytojams įkūrėjams tai buvo pagrindinė koncepcija, kodėl buvo įkurta OHH. Vėlgi, gana vizionieriškas darbas. Mano požiūriu, laikui bėgant pacientai keitėsi, taip pat jų troškimas gauti patogią, skaidrią, individualizuotą ir koordinuotą sveikatos priežiūrą ir jaustis vertinamu priežiūros komandos nariu. Tai ne tik gydytojai, slaugytojai, slaugytojai. Pacientas taip pat yra šios priežiūros komandos narys.
Taigi, manau, kad tie elementai patenka į pacientų patirtį, kurios ieško paslaugų teikėjai ir sveikatos sistemos. Patogumas, skaidrumas, suasmeninimas ir koordinavimas, taip pat jaustis taip, lyg galėtumėte pasakyti apie savo priežiūrą. Mums, kai kalbame apie patogų, visiškai skaitmeninis leidžia lengvai planuoti. Tai leidžia pacientui ieškoti jam patogių susitikimų, kurie dirba su šeima, dirba pagal savo darbo grafiką.
Ji taip pat siūlo savitarnos įrankius, įrankius, kurių, kaip žinome, prašo pacientai. Ji suteikia galimybę siųsti klinikinius duomenis elektroniniu būdu; Pavyzdžiui, jei naudojate namų stebėjimo įrenginį, jis leidžia tuos klinikinius duomenis sklandžiai siųsti pirmyn ir atgal jūsų priežiūros komandai.
Šie patogumo veiksniai yra dalis to, ką laikytume skaitmenine platforma. Skaidrumo požiūriu tai leidžia pacientams rasti ir pasiekti savo sveikatos informaciją; pavyzdžiui, per savo pacientų portalus. Tai taip pat leidžia aktyviai nustatyti procedūrų kainas.
Taigi, kai įeini ir paklausi: „Na, kiek tai kainuos?” Mums nebereikia skambinti ar siųsti faksogramų pirmyn ir atgal. Galime greitai įvertinti, kiek kainuos jūsų priežiūra, nereikalaujant skirtingų patvirtinimų.
Ji taip pat siūlo realiu laiku bendravimą apie procedūras ir rezultatus. Pavyzdžiui, mano šeimos nariui atliekama operacija, kaip sekasi, kur esate chirurgijoje, kiek laiko tai truks? Tokio tipo atnaujinimai gali būti siunčiami elektroniniu būdu procedūros metu. Ir labai greitai pamatysite tyrimų rezultatus, laboratorijos rezultatus, radiologijos vaizdų rezultatus ir tokius dalykus.
Žvelgiant iš asmeninio požiūrio, visiškai skaitmeninės priemonės, mes galime pasiūlyti pritaikytus ir pritaikytus priežiūros planus, kurie prisitaiko prie paciento sveikatos būklės pokyčių. Galime pažvelgti į klinikinių duomenų kintamuosius iš visų ligų valdymo būsenų ir kitų dalykų, o tai leidžia teikti geresnę, glaudžiau koordinuotą priežiūrą.
Tai taip pat leidžia taikyti daug labiau asmeninį požiūrį į prevencinę priežiūrą. Pavyzdžiui, kaip išlikti sveikesniam ir nepabūti ligoninėje, o tai daug saugesnė pacientams ir tikrai patrauklesnė jų asmeniniam gyvenimui ir gebėjimui koordinuoti priežiūrą.
Visiškai skaitmeninis priežiūros koordinavimo požiūriu, didžiausias privalumas yra galimybė pacientui pateikti didžiulius kiekius informacijos ir išsilavinimo tokiais intervalais, kurie yra prasmingi priežiūros kelionės metu.
Pvz., prašau neužpilti manęs, kai būsiu paleistas. Ką tik išėjau iš operacijos, nesu tikras, ką darau. Aš net nežinau, kaip vartoti vaistus, kuriuos man davėte. Paskutinis dalykas, apie kurį noriu pakalbėti, yra mano reabilitacija, iki kurios liko dvi savaitės.
Ši visiškai skaitmeninė platforma leidžia koordinuoti priežiūrą, kuri leidžia pacientui laiku pateikti informaciją, kurią jis gali virškinti, sekti ir suprasti. Supratimas, ką pacientas patiria psichiškai, emociškai ir fiziškai, leidžia mums pateikti tą informaciją tinkamu laiku. Žinau, kad tu dabar bijai. Ką galiu jums suteikti, kas padėtų jums jaustis geriau?
Keletas kitų dalykų, susijusių su priežiūros koordinavimu, kurį leidžia visiškai skaitmeninis, būtų stebėti, kaip laikomasi. Yra su instrukcijomis po iškrovimo. Galime paprašyti jūsų prisijungti ir pranešti mums, kai vartojate vaistus. Su skaitmeniniais stebėjimo įrankiais, kurie gali būti sukurti naudojant nešiojamą technologiją.
Ir galiausiai, tai, ką leidžia visa skaitmeninė informacija, yra tai, kad pacientas jaustųsi vertinamas. Ar turiu balsą priimant medicininius sprendimus, ar man sakoma, kas man geriausia? Visa ši informacija yra mūsų klinikiniame medicininiame įraše. Mes norime siekti, kad pacientas lojalumo būtų ugdomas per sąžiningumą, o tas sąžiningumas pasireiškia dokumentuose, pacientui teikiamame mokyme ir bendradarbiaujant su aiškiais nurodymais.
Jie žino, ką turi daryti savo sveikatai, kai išeina iš mūsų organizacijos. Nors visas skaitmeninis kompiuteris gali nepadėti gailestingajai sveikatos priežiūros pusei, jis tikrai padės darbuotojams turėti pakankamai laiko paguosti ir bendrauti su pacientu.
Visų šių privalumų mes iš tikrųjų siekiame, kai kalbame apie tai, kad skaitmeninis darbas mums veiktų ir ką tai atneša priežiūros tęstinumui.
K. Kokius rezultatus per daugelį metų pasiekė jūsų visiškai skaitmeninė ligoninė?
A. Jei grįšite į pačią pradžią, tiesiog neįtikėtinai daug automatizavome mūsų pajamų mokesčių fiksavimo ir atsiskaitymo funkcijas. Nuo popierinių dokumentų perėjimo prie automatinio pateikimo. Nuo 10 000 pėdų lygio galimybė elektroniniu būdu atmesti pretenzijas ir priimti ieškinius be rankinio įsikišimo ar rankinio aiškinimo. Didžiulis laiko sutaupymas tiek draudimo pusei, tiek mūsų pusei.
Štai keletas realaus gyvenimo rezultatų pavyzdžių. Apibendrindami savo medicinos prietaisų pasirinkimą, naudojame kai kuriuos klinikinius duomenis. Sujungėme vieną implantuojamą įrenginį mūsų OR. Kreipėmės į savo gydytojus su kai kuriais duomenimis, kuriuos galėjome gauti. Mes jiems parodėme, ko tai verta. Jie klausė apie klinikinį prietaiso veiksmingumą, todėl galėjome surinkti siūlomo prietaiso bandomuosius tyrimo duomenis. Mes taip pat galėjome gauti savo pacientų rezultatus naudodami mūsų siūlomą prietaisą.
Visa tai nebūtų buvę įmanoma, jei nebūtume galėję surinkti tinkamo populiacijos rinkinio ir panaudoti tuos klinikinius rodiklius, kad galėtume pagrįsti, kodėl kliniškai tai buvo saugu, ir tinkamo sprendimo.
Dar pora dalykų. Mes vertiname visus mūsų CAF (vainikinių arterijų fistulės) PCI (perkutaninės koronarinės intervencijos) atvejus čia, OHH. Ieškome tinkamo sprendimo, ar byla buvo reikalinga, ar ne. Tą skaitmeninę informaciją naudojame klinikinėje dokumentacijoje, kad atliktume tarpusavio peržiūras.
Turime ir kitų širdies specialistų, kurie peržiūri vieni kitų atvejus ir sako: „Taip, viskas čia rodo, kad tai buvo tinkamas sprendimas daryti tą operaciją“. Taigi, tinkamos populiacijos rinkinio nustatymas ir dokumentų, padedančių priimti medicininius sprendimus, peržiūra mums buvo didžiulis laimėjimas.
Ir galiausiai, skaitmeninių įrašų vertė siekiant sėkmės mūsų informatikos ir duomenų mokslo skyriuose. Kiekvieną dieną naudojame savo duomenų saugyklą, kad nustatytų ligos būklės valdymo tendencijas arba klinikinių rezultatų tendencijas, kad galėtume sukurti geriausios praktikos modelius savo slaugėjams tiek slaugytojų, tiek gydytojų pusėse.
Naudojame neįtikėtiną duomenų kiekį, kad nustatytų, kas padėjo pacientui pasveikti, greičiau, o kas suteikė pacientui daugiau komforto. Neabejotinai naudojame šią skaitmeninę informaciją, kad galėtume atsižvelgti į šiuos pasiekimus.
Antroji šio interviu dalis bus paskelbta rytoj.
Spustelėkite čia, kad peržiūrėtumėte šio interviu vaizdo įrašą, kuriame yra papildomo turinio, kurio nėra šioje istorijoje.