Finansinė AI atsakymo paslaugų nauda JAV sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams | Simbo AI
Dirbtinio intelekto (AI) integravimas į sveikatos priežiūrą tapo svarbus organizacijoms, norinčioms pagerinti efektyvumą ir pacientų priežiūrą valdant išlaidas. JAV sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams dirbtinio intelekto teikiamos atsakiklio paslaugos suteikia keletą finansinių pranašumų. Tai svyruoja nuo mažesnių veiklos išlaidų iki geresnio pacientų įsitraukimo. Nuolatinis pasikliovimas technologijomis, ypač po COVID-19 pandemijos, reiškia, kad organizacijos turi apsvarstyti naujus metodus, kaip pagerinti veiklą, kovoti su gydytojų perdegimu ir pagerinti paslaugų teikimą.
AI atsakymo paslaugų ekonomiškumas
AI atsakymo paslaugos pasirodė kaip praktiška galimybė bendrauti su pacientais. Naudodamos mašininio mokymosi algoritmus ir natūralios kalbos apdorojimą, šios paslaugos teikia palaikymą visą parą, o tai sumažina žmogiškųjų agentų poreikį. Ši technologija atitinka pacientų užklausų valdymo ir veiklos efektyvumo didinimo poreikius.
Sumažėjusios darbo sąnaudos
Didelis finansinis AI atsakymo paslaugų pranašumas yra su tradiciniais skambučių centrais susijusių darbo sąnaudų sumažinimas. Sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai dažnai turi dideles komandas, kurios tvarko skambučius, susijusius su susitikimais, užklausomis ir administracinėmis pareigomis. Prognozuojama, kad iki 2030 m. sveikatos priežiūros darbuotojų pritrūks 10 mln., todėl dirbtinio intelekto pritaikymas tampa labai svarbus. Įprasto skambučių valdymo automatizavimas gali padėti organizacijoms valdyti darbuotojų trūkumą nepakenkiant paslaugų kokybei.
Deloitte atlikta sąnaudų analizė parodė, kad sveikatos priežiūros organizacijos, naudojančios AI pokalbių robotus, pranešė apie mažiau darbuotojų poreikių, todėl sumažėjo darbo užmokesčio sąnaudos. Ši automatizacija leidžia darbuotojams sutelkti dėmesį į sudėtingą pacientų priežiūrą, o ne į įprastas užduotis. Toks išteklių perskirstymas ne tik taupo išlaidas, bet ir pagerina priežiūros kokybę.
Supaprastintos administravimo funkcijos
AI atsakymo paslaugos yra gyvybiškai svarbios automatizuojant pasikartojančias administracines užduotis, pvz., planavimą ir paciento stebėjimą. Dėl COVID-19 pandemijos didėjant administraciniam darbo krūviui, daugelis sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų susiduria su dideliais veiklos iššūkiais. AI gali padėti tvarkyti telefono skambučius, apdoroti susitikimo užklausas ir tvarkyti patvirtinimus.
Daugelis sveikatos priežiūros administratorių pažymėjo, kad dirbtinis intelektas sumažina praleistų susitikimų skaičių, o tai gali turėti reikšmingų finansinių padarinių. Pavyzdžiui, Koventrio ir Warwickshire NHS Trust universiteto ligoninės pranešė, kad dėl dirbtinio intelekto technologijos praleistų susitikimų skaičius sumažėjo 6 proc. Kai pacientai laiku gauna priminimus ir palaikymą naudodamiesi AI paslaugomis, paslaugų teikėjai gali optimizuoti tvarkaraštį ir padidinti pajamas efektyviai užpildydami pacientų vietas.
Išteklių optimizavimas
Nuspėjamosios AI technologijos gali numatyti pacientų skaičių ir išteklių poreikius. Ši galimybė yra ypač vertinga pasaulyje po pandemijos, kur gali būti sunku numatyti pacientų skaičių. AI atsakiklio tarnybos gali analizuoti istorinius duomenis, siekdamos projektuoti skambučių apimtis, taip leisdamos įrenginiams tinkamai paskirstyti personalo išteklius.
Pavyzdžiui, pasirengusios skambučių piko laikui, organizacijos gali išvengti perteklinių išlaidų, reikalingų pertekliniam personalui, tuo pačiu greitai patenkindamos pacientų poreikius. Šis nuspėjamasis modeliavimas padeda sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams geriau valdyti savo biudžetus ir sumažinti nereikalingas administracines išlaidas.
Paciento patirties gerinimas naudojant AI
Dažnai nepastebimas AI atsakymo paslaugų aspektas yra jų gebėjimas pagerinti pacientų patirtį. Geresnės komunikacijos sistemos gali padidinti pacientų pasitenkinimą, o tai gali turėti teigiamos įtakos finansiniams rezultatams.
Individualizuotos sąveikos
AI technologijos, pvz., pokalbių robotai, teikia asmeninę pagalbą, kuri gali pagerinti paciento patirtį. Nagrinėdamas pacientų duomenis, AI gali pritaikyti sąveiką pagal individualius poreikius. Pacientai gali gauti automatinius atsakymus, kuriuose yra konkrečios sveikatos informacijos, priminimų dėl susitikimo ar naudingų išteklių. Dėl tokio įsitraukimo gali padidėti pacientų išlaikymo rodikliai, o tai palaiko ilgalaikį sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų finansinį stabilumą.
Patobulinti komunikacijos kanalai
Efektyvus bendravimas yra labai svarbus sveikatos priežiūros srityje. AI atsakymo paslaugos siūlo šiuolaikišką požiūrį į pacientų užklausas nedelsiant. Naudodamiesi dirbtiniu intelektu sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali užtikrinti, kad pacientai gautų greitą pagalbą, sumažintų nusivylimą ir padidintų pasitenkinimą.
Be to, AI valdomi pokalbiai įrašomi ir analizuojami, suteikiant vertingos informacijos apie pacientų poreikius. Šios įžvalgos gali padėti tobulinti paslaugas ir įsitraukti į strategijas, pagerinti klinikos reputaciją ir pritraukti daugiau pacientų, o tai gali padidinti pajamas.
AI vaidmuo darbo eigos automatizavime
Padidėjęs veiklos efektyvumas
AI atsakymo paslaugos labai prisideda prie darbo eigos automatizavimo, o tai padeda sumažinti administracinę naštą. Tvarkydami tokias užduotis kaip skambučių nukreipimas ir susitikimų planavimas, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali supaprastinti savo veiklą. Dėl šio automatizavimo sutrumpėja pacientų laukimo laikas, todėl medicinos personalas gali daugiau dėmesio skirti priežiūros teikimui, o ne administracinėms pareigoms.
Patobulintas duomenų valdymas
Sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai tvarko didelius pacientų duomenų kiekius. AI technologijos gali efektyviai valdyti ir analizuoti šią informaciją. Įdiegusios AI atsakymo paslaugas, organizacijos gali pagerinti duomenų tvarkymą ir užtikrinti, kad būtų laikomasi sveikatos priežiūros taisyklių. Ši galimybė ne tik apsaugo pacientų informaciją, bet ir sumažina kibernetinio saugumo problemų, su kuriomis susiduria sveikatos priežiūros sektorius, pažeidžiamumą.
Geresniu duomenų valdymu paslaugų teikėjai gali sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių, padidinti veiklos atsparumą ir suderinti administracinę praktiką su galiojančių teisės aktų laikymusi, o tai galiausiai padės sutaupyti.
Gydytojo darbo krūvių palaikymas
Gydytojų perdegimas yra rimta sveikatos priežiūros sektoriaus problema, dėl kurios dažnai didėja išlaidos dėl kaitos ir mažiau patyrusio personalo, sprendžiančio sudėtingą pacientų sąveiką. AI atsakymo paslaugos gali padėti išspręsti šią problemą sumažindamos įprastinį gydytojų darbo krūvį. Dėl šios lengvatos sveikatos priežiūros darbuotojai gali skirti daugiau laiko tiesioginei pacientų priežiūrai, didinant pasitenkinimą darbu ir darbuotojų išlaikymą.
Sveikatos priežiūros lyderiai pradeda suprasti investicijų į technologijas vertę. Pavyzdžiui, „Humana“ naudojo pokalbio AI, kad sumažintų brangius išankstinius skambučius, pagerintų paslaugų teikėjų patirtį ir parodytų, kad DI investicijos gali padėti sutaupyti veiklos.
Finansinis AI poveikis žalų valdymui
AI atsakymo paslaugos taip pat pagerina finansinius sveikatos priežiūros reikalavimų valdymo rezultatus. Klaidos ir neefektyvumas apdorojant pretenzijas gali sukelti didelių finansinių nuostolių. Pažangios sistemos gali padėti sumažinti šias problemas automatizuojant.
Realaus laiko informacijos srautas
AI gali palengvinti pretenzijų procesą, tiek paslaugų teikėjams, tiek pacientams teikiant informaciją realiuoju laiku. Draudimo apsaugos tikrinimo, tinkamumo patikrų ir pretenzijų pateikimo automatizavimas gali būti atliekamas naudojant AI sistemas. Automatizavusios šias užduotis sveikatos priežiūros organizacijos gali sutrumpinti pretenzijų apdorojimui reikalingą laiką ir darbo jėgas ir sutelkti dėmesį į pacientų priežiūrą bei strategines iniciatyvas.
Administracinių klaidų mažinimas
Dėl administracinių klaidų, susijusių su pretenzijomis, mokėjimai gali vėluoti arba atmesti, o tai gali turėti įtakos pinigų srautams. AI atsakymo paslaugos gali užtikrinti tikslų pretenzijų tvarkymą automatizuotomis patikromis ir žymiai sumažinti klaidų tikimybę. Kadangi sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai susiduria su didesne draudikų ir reguliavimo institucijų priežiūra, labai svarbu išlaikyti aukštą sąskaitų tikslumo lygį. Nuo to priklauso laiku kompensacijos, taip pat apsauga nuo galimų baudų.
Investavimas į technologijas ateities iššūkiams
Sveikatos priežiūros organizacijos raginamos toliau investuoti į technologijas, kad pasiektų šią finansinę naudą. Telesveikatos sprendimų ir AI atsakymo paslaugų atsiradimas reiškia sveikatos priežiūros paslaugų teikimo modelių pasikeitimą. JAV sveikatos priežiūros sistema susiduria su daugybe iššūkių, įskaitant darbo jėgos trūkumą, didėjančias išlaidas ir augančius paslaugų poreikius.
Technologinių pokyčių priėmimas
Kadangi sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai siekia veiklos efektyvumo ateityje, investicijos į AI ir kitas technologijas bus gyvybiškai svarbios. Bendradarbiavimas su technologijų įmonėmis gali padėti pritaikyti naujovišką praktiką ir pagerinti veiklos procedūras.
Sveikatos priežiūros administratoriai turėtų peržiūrėti savo dabartines darbo eigas ir nustatyti sritis, kurioms automatizavimas galėtų būti naudingas. Darbas su išmanančiais technologijų partneriais gali padėti pritaikyti AI sistemas pagal konkrečius poreikius ir sėkmingai integruoti jas į kasdienes operacijas.
Nuolatinis mokymas ir palaikymas
Norint sėkmingai įdiegti dirbtinį intelektą sveikatos priežiūros organizacijose, būtinas nuolatinis darbuotojų mokymas ir pagalba. Darbuotojai turi suprasti, kaip naudoti šiuos pažangius įrankius, kad maksimaliai padidintų savo naudą. Tobulėjant geriausiajai praktikai ir tobulėjant technologijoms, nuolatinis mokymasis yra labai svarbus norint prisitaikyti prie pokyčių ir užtikrinti ilgalaikius pranašumus bei nuolatinę finansinę sėkmę.
Apibendrinant galima pasakyti, kad AI atsakymo paslaugos teikia keletą finansinės naudos JAV sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams. Jie padeda sumažinti darbo sąnaudas, supaprastinti administracines funkcijas, pagerinti pacientų patirtį ir pagerinti žalos valdymą. Pritaikius dirbtinio intelekto technologiją, sveikatos priežiūros organizacijos gali sukurti efektyvesnį, ekonomiškesnį ir į pacientą orientuotą paslaugų teikimo modelį, kartu spręsdamos reikšmingus pramonės iššūkius.