Axonal.AI pristato pirmąją pramonės platformą, skirtą pagreitinti gyvosios gamtos mokslų greitį patekti į rinką
„Axonal Agentic AI Collaborative Workspace“ naudoja kelių agentų technologiją, kad sutrumpėtų laikas nuo įžvalgų iki veiksmų ir būtų supaprastintas komercializavimas.
BOCA RATON, Fla.–(BUSINESS WIRE)–Axonal.AI šiandien pristatė savo novatorišką platformą, skirtą žymiai pagreitinti gyvybės mokslų pramonės patekimą į rinką. Tuo metu, kai greitas komercializavimas yra dar svarbesnis nei bet kada anksčiau, pažangiausios Axonal.AI technologijos žada pakeisti tai, kaip farmacijos įmonės pateikia produktus į rinką. Specialiai farmacijos sektoriui pritaikyta platforma leidžia farmacijos įmonėms žymiai sutrumpinti laiką nuo produkto patvirtinimo iki efektyvaus įsiskverbimo į rinką.
„Šiandieninėje sparčiai besivystančioje farmacijos aplinkoje greitis patekimas į rinką gali sukelti arba sužlugdyti sėkmę“, – sakė Larry Mickelbergas, „Axonal.AI“ generalinis direktorius ir įkūrėjas. „Axonal.AI ne tik laipsniškai tobulina procesą – jis iš esmės jį perkuria. Naudojame dirbtinį intelektą, kad sudėtingumą paverstume aiškumu ir greičiau nei bet kada anksčiau sujungtume taškus tarp rinkos įžvalgų, pacientų įsitraukimo ir reikalavimų laikymosi, taip padidindami greitį, kuriuo mūsų klientai suvokia vertę.
„Axonal.AI“ pristatomas tuo metu, kai farmacijos įmonės kovoja su siaurėjančiomis rinkomis, didėjančiomis veiklos sąnaudomis, griežtais reguliavimo reikalavimais ir patentų uolos iššūkiu. „McKinsey Global Institute“ apskaičiavo, kad „gen AI“ gali sukurti 18–30 mlrd. USD ekonominės vertės vykdant komercines funkcijas farmacijos ir „MedTech“ įmonėse.
The „Agentic AI Collaborative Workspace“.kuris yra įmonės pasiūlymo pagrindas, diegia AI agentus, kad galėtų savarankiškai valdyti tokias svarbias funkcijas kaip rinkos įžvalgos, analizė, atitiktis reikalavimams, stebėjimas, idėjos ir kt.
Pagrindinės savybės, padedančios greitai patekti į rinką:
- Realaus laiko rinkos informacija: Nuolat analizuoja rinkos tendencijas ir konkurentų veiklą, leisdamas greitai strategiškai koreguoti strategijas, auditorijas ir pranešimus.
- Automatizuotas reguliavimo laikymasis: Supaprastina reklaminės medžiagos kūrimą ir peržiūrą, sumažinant su atitiktimi susijusius vėlavimus naudojant automatines peržiūras ir įmontuotus apsauginius turėklus.
- Greitas sumanymas: Generuoja aktyvinimo idėjas, žymiai sumažindamas laiką nuo idėjos sukūrimo iki kampanijos pradžios.
- Nuspėjamoji analizė: Išanalizuokite rinkos paklausą ir našumą, suteikdami komerciniams lyderiams galimybę informuoti apie paleidimo ir pardavimo strategijas, paskatinti aktyvų sprendimų priėmimą ir greitesnį rinkos prisitaikymą.
„Epochoje, kai svarbi kiekviena diena, Axonal.AI farmacijos įmonėms suteikia lemiamą konkurencinį pranašumą“, – pridūrė Mickelbergas. „Mūsų platforma viršija greitį; tai iš esmės keičia tai, kaip įmonės nustato ir išnaudoja rinkos galimybes, kartu veiksmingai spręsdamos iššūkius.
Pagrindinė produkto informacija:
- Agentinė kelių agentų sistema: Platforma gali saugiai naudoti patikimus viešuosius duomenis ir kliento vidinius duomenų rinkinius ir siūlo gilias argumentavimo galimybes. Specializuoti AI agentai dirba savarankiškai, kad galėtų savarankiškai valdyti tokias užduotis kaip duomenų analizė, rinkos informacija ir reguliavimo atnaujinimai.
- Specifiniai AI modeliai: Šie dirbtinio intelekto modeliai, sukurti komercializavimui, yra pritaikyti rinkos žvalgybai, reguliavimui, pacientų įtraukimui ir vaistų pristatymui.
- Pagrindiniai pramonės duomenys: Sukurta naudojant pagrindinius duomenis, siekiant užtikrinti, kad būtų laikomasi taisyklių, leidžiančių gauti gilesnių įžvalgų ir labiau suasmenintą bei reikalavimus atitinkančią rinkodarą.
Axonal.AI įkūrė Laris Mikelbergaskuris anksčiau šiais metais buvo pavadintas vienu iš žurnalo MM+M 2024 m. geriausi sveikatos priežiūros rinkodaros įtaką darantys asmenys. Turėdamas daugiau nei 20 metų vadovavimo patirtį pirmaujančiose vadybos konsultacijose ir agentūrų kontroliuojančiose įmonėse, pastaruoju metu būdamas „Publicis Health“ vyriausiuoju komercijos pareigūnu, Mickelbergas yra žinomas kaip naujovių skatinimas daugiakanalio rinkodaros ir sveikatos priežiūros komunikacijos srityse. Jo patirtis strategijos, skaitmeninių technologijų ir pacientų bei sveikatos priežiūros specialistų įsitraukimo srityje vadovauja įmonei revoliucijoje dėl gyvybės mokslų komercializavimo. Jis vadovauja ekspertų vadovų komandai Axonal.AI, kuri anksčiau taip pat vadovavo transformuojantiems projektams pasaulinėms farmacijos įmonėms ir prekių ženklams, įskaitant žymius vyresniuosius pramonės lyderius:
Jimas Lefevere’aspatyręs gyvybės mokslų ir skaitmeninės sveikatos vadovas, turintis daugiau nei dviejų dešimtmečių vadovavimo patirtį „Fortune 100“ įmonėse ir pradedančiose įmonėse. Daug dėmesio skirdamas augimo skatinimui per skaitmeninę transformaciją, Jimas vadovavo pasaulinei rinkodarai, produktų kūrimui ir komercializavimui diagnostikos, medicinos ir gyvybės mokslų srityse.
Amarinderis Sidhuproduktų vadovas, turintis dviejų dešimtmečių patirtį kuriant transformuojančių technologijų verslą gyvosios gamtos mokslų ir sveikatos priežiūros srityse. Anksčiau „Deloitte“ dirbęs „ConvergeHEALTH“ produktų lyderiu ir „Deloitte“ gyvosios gamtos mokslų ir sveikatos priežiūros srities generaliniu direktoriumi, „Amarinder“ įrodė savo patirtį kuriant keičiamo dydžio technologijų sprendimus sudėtingiems pramonės ir verslo iššūkiams.
Vadovų komandos gilios žinios skaitmeninių, dirbtinio intelekto ir skaitmeninių produktų kūrimo srityje puikiai dera su Axonal.AI vizija pakeisti farmacijos rinkodarą.
Šiuo metu „Axonal.AI“ kviečia farmacijos įmones prisijungti prie išskirtinės minimalių gyvybingų produktų (MVP) programos ir savo akimis patirti, kaip platforma gali pagreitinti jų patekimą į rinką. Norėdami sužinoti daugiau ir suplanuoti demonstracinę versiją, apsilankykite www.axonal.ai.
Visi šiame leidime esantys prekių ženklai yra atitinkamų jų savininkų nuosavybė.
Kontaktai
Brianas Smithas, komunikacijos
brian.smith@aummedia.org
+1 203 668 4621