Supratimas apie didėjančių nemokamų išlaidų poveikį sveikatos priežiūros pajamų ciklo valdymui | Simbo AI
JAV medicinos praktikos finansinei būklei įtakos turi didėjančios pacientų išlaidos iš savo kišenės. Keičiantis sveikatos priežiūrai, administratoriai, savininkai ir IT vadovai turi suprasti, kaip šie pokyčiai įtakoja sveikatos priežiūros pajamų ciklo valdymą (RCM). Didesnės išlaidos iš savo kišenės, atsirandančios dėl didelių atskaitymų ir bendrų mokėjimų, pakeitė tai, kaip pacientai bendrauja su sveikatos priežiūros paslaugomis, tvarko savo finansinius įsipareigojimus ir kaip praktika prižiūri savo pajamų srautus.
Didėjanti nemokamų išlaidų našta
Naujausi statistiniai duomenys rodo, kad apie 88 % pacientų dabar yra atsakingi už didesnę sveikatos priežiūros išlaidų dalį. Kadangi sveikatos priežiūros išlaidos ir toliau auga, pacientai dažnai turi patys padengti didelę dalį gydymo išlaidų. Tai paskatino pokyčius, kai pacientai yra atsargesni ir susirūpinę dėl savo finansinių įsipareigojimų. Pacientų sąskaitų išrašymo ir mokėjimo procesų sudėtingumas dabar kelia didžiausią sveikatos priežiūros administratorių susirūpinimą.
Vėlavimas gauti mokėjimus iš pacientų tapo įprastas, turintis įtakos pajamų ciklui. „Gallup“ apklausa atskleidė, kad beveik 40 % asmenų atidėjo ieškoti pagalbos dėl išlaidų, ty daugiau nei 26 % praėjusiais metais. Ši tendencija gali pabloginti sveikatos priežiūros rezultatus, nes asmenys gali vengti būtino gydymo, didinti pacientų sergamumą ir kelti didesnius sveikatos priežiūros išteklius.
Šis pacientų finansinės atsakomybės pasikeitimas taip pat padidina lūkesčius, kad medicinos praktika paaiškins atsiskaitymo ir mokėjimo procesus. Pranešama, kad daugiau nei 50 % pacientų, kurių likučiai pradelsti, gali mokėti, bet to nedaro, dėl sudėtingų atsiskaitymo sistemų gali būti nurašoma daug finansinių praktikų. Būtina supaprastinti atsiskaitymo procesus, kad pacientai suprastų savo finansinius įsipareigojimus.
Pajamų ciklo valdymo (RCM) pritaikymai
Pajamų ciklas apima visą paciento patirtį – nuo registracijos iki apmokėjimo. Didėjant išlaidoms iš kišenės, sveikatos priežiūros organizacijos turi pakeisti savo RCM strategijas, kad patenkintų pacientų poreikius ir optimizuotų finansinius rezultatus. RCM yra gyvybiškai svarbus ne tik siekiant finansinio stabilumo, bet ir siekiant pagerinti paciento patirtį.
Vienas svarbus RCM keitimo aspektas yra komunikacijos gerinimas. Tyrimai rodo, kad aiškus bendravimas dėl draudimo apsaugos, finansinių įsipareigojimų ir numatomų nemokamų išlaidų gali sumažinti painiavą ir padidinti mokėjimus laiku. Pajamų ciklo lyderiai dabar sutelkia dėmesį į procesų supaprastinimą nuo išankstinės registracijos iki mokėjimo, todėl paciento kelionėje būtinas aiškumas.
Kad patenkintų pacientų lūkesčius, praktika turi efektyviai naudoti technologijas. Finansinių diskusijų integravimas į pacientų sąveiką visais lygmenimis yra naudingas. Pavyzdžiui, įtraukus finansų konsultantus, kurie aiškiai praneša apie pacientų naudą ir numatomas išlaidas, sukuriama aplinka, leidžianti pacientams lengviau suprasti savo finansines pareigas.
Finansinio švietimo prieš tarnybą svarba
Pacientų informavimas apie jų finansinius įsipareigojimus prieš jiems suteikiant priežiūrą tapo veiksmingas būdas sumažinti mokėjimo vėlavimą. Daugelyje praktikų buvo įdiegtos finansinio švietimo programos prieš teikiant paslaugas, padedančios pacientams suvokti savo išlaidas ir mokėjimo galimybes prieš paskyrimą. Nustačius skaidrius lūkesčius, šios programos parengia pacientus nemažoms išlaidoms, mažina painiavą ir pagerina kolekcijas.
Kai kurios organizacijos pastebimai pagerino surinkimo rodiklius per aktyvų švietimą. Pavyzdžiui, širdies ir kraujagyslių sistemos praktikoje per dvejus metus buvo pasiektas 95% grynasis surinkimo rodiklis, sutelkiant dėmesį į ikimokyklinį išsilavinimą ir aiškią komunikaciją dėl finansinių įsipareigojimų. Šios praktikos sužinojo, kad pacientai vertina aiškumą ir paramą dėl savo sveikatos priežiūros išlaidų, turinčių įtakos jų mokėjimo elgsenai.
Atsiskaitymo sistemų sudėtingumas
Be didėjančių išlaidų, susijusių su sveikatos priežiūros paslaugų sąskaitomis ir mokėjimo sistemomis, iššūkis yra sudėtingas. Daugybė sutarčių, draudimo planų ir mokėjimo taisyklių gali suklaidinti pacientus ir sukelti nusivylimą ir praleisti mokėjimus, nepaisant jų gebėjimo mokėti. Sveikatos priežiūros finansų specialistai teigia, kad 83 % organizacijų efektyviai paaiškina finansines pareigas, tačiau pacientai dažnai išreiškia painiavą dėl savo sąskaitų išrašymo.
Šis atotrūkis rodo, kad sveikatos priežiūros organizacijose reikia didelių pokyčių. Pacientai vis dažniau nori individualizuoto požiūrio į finansinę priežiūrą, kad padėtų jiems susidoroti su šiais sudėtingais klausimais. Organizacijos turi stengtis sukurti nesudėtingus atsiskaitymo procesus ir užtikrinti, kad pacientai jaustųsi informuoti apie savo finansinius įsipareigojimus.
Pacientų patirties keitimas naudojant technologijas
Technologijų naudojimas gali labai pagerinti pacientų įsitraukimą ir supaprastinti RCM procesus. Priemonės, aiškiai informuojančios apie išlaidas ir finansines galimybes prieš teikiant paslaugą, pagerina pacientų supratimą ir pasirengimą. Pavyzdžiui, vaizdo vizitai su finansų konsultantais tapo naudingu būdu pagerinti finansinę komunikaciją, leidžiantį pacientams prieš gydymą susisiekti su finansinių paslaugų personalu.
Be to, dirbtiniu intelektu pagrįsti sprendimai gali žymiai pakeisti tai, kaip praktika valdo pacientų sąveiką dėl finansų. AI gali automatizuoti įprastas atsiskaitymo užklausas, teikti paciento paskyros informaciją realiuoju laiku ir pagerinti pacientų ir administracinio personalo sąveiką. Tai gali sumažinti administracinį spaudimą sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams ir suteikti jiems daugiau laiko pacientų priežiūrai.
AI ir automatizavimas pajamų ciklo valdyme
Dirbtinis intelektas (AI) gali pakeisti pajamų ciklo procesus sveikatos priežiūros srityje. Supaprastindamas darbo eigą ir automatizuodamas pasikartojančias užduotis, dirbtinis intelektas gali padėti efektyviau valdyti pacientų sąskaitas ir finansinius ryšius. Pavyzdžiui, dirbtinio intelekto sistemos gali analizuoti pacientų duomenis, kad nustatytų atsiskaitymo problemas ir prognozuotų galimus mokėjimo vėlavimus, o tai leidžia praktikai aktyviai spręsti šiuos iššūkius.
„First-office“ funkcijų automatizavimas naudojant AI gali ypač pagerinti pacientų patirtį, susijusią su finansiniais procesais. Automatinis priminimų dėl susitikimo, draudimo tinkamumo tikrinimas ir neapmokėtų likučių stebėjimas gali sukurti sklandesnę darbo eigą ir sumažinti pacientų painiavą dėl mokėjimų. Šis pakeitimas gali išlaisvinti administracinį personalą nuo įprastų užklausų tvarkymo, todėl jie gali sutelkti dėmesį į svarbesnes užduotis, susijusias su pacientų priežiūra.
Be to, įdiegus dirbtinį intelektą RCM sistemoje galima teikti suasmenintą finansinę informaciją, pagrįstą individualiomis aplinkybėmis. Ryšio pritaikymas naudojant paciento duomenis, pvz., ankstesnių mokėjimų istoriją ir draudimo informaciją, leidžia praktikai sukurti pritaikytą atsiskaitymo patirtį, kuri sukuria pasitikėjimą ir skatina laiku atlikti mokėjimus.
Besivystančios finansinės atsakomybės
Draudikų finansinės atsakomybės perdavimas pacientams kelia netikrumo abiem grupėms. Padidėjusios sąnaudos gali paskatinti vartotojus rinktis sveikatos priežiūros paslaugas. Tačiau tai taip pat gali sukelti atidėtą priežiūrą ir didėjančias medicinines skolas, kai trūksta aiškumo. Neapdrausti asmenys ir asmenys, kurių draudimas yra ribotas, dažnai susiduria su blogiausia situacija, dėl kurios priežiūra gali būti atidėta dėl finansinės įtampos.
Tyrimai rodo, kad neapdrausti asmenys rečiau kreipiasi į prevencines paslaugas ar būtiną gydymą, o tai gali pakenkti jų sveikatai. Tai kelia esminį klausimą: kaip sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali užtikrinti, kad didėjantis finansinis spaudimas netrukdytų pacientams gauti būtinos priežiūros? Bendradarbiavimas su finansinės pagalbos programomis ir bendruomenės ištekliais gali padėti organizacijoms padėti pacientams, susiduriantiems su sveikatos priežiūros išlaidų valdymo iššūkiais.
Siekiant išspręsti finansinius sunkumus, sveikatos priežiūros praktikoje turėtų būti sukurti procesai, skirti finansinės pagalbos poreikių nustatymo ankstyviems pacientų susidūrimams. Pastebėjus pacientus, kuriems gali prireikti papildomos paramos iškart paslaugų teikimo pradžioje, praktika gali pasiūlyti būtinų išteklių, padedančių jiems valdyti finansines kovas ir skatinti teigiamą pacientų sąveiką.
Apibendrinant
Sveikatos priežiūros praktika Jungtinėse Valstijose patiria vis didesnį spaudimą dėl didėjančių sąnaudų, todėl pajamų ciklo valdymo lyderiai turi greitai prisitaikyti. Pasikeitė sveikatos priežiūros aplinka, verčianti organizacijas akcentuoti bendravimą, supaprastinti atsiskaitymo procesus ir pritaikyti technologijas, siekiant pagerinti pacientų patirtį ir finansinį aiškumą. Kuriant pasitikėjimą ir suteikiant pacientams tinkamą informaciją apie jų finansines pareigas, praktika gali sumažinti neigiamą didesnių išlaidų, susijusių su pacientų priežiūra ir finansiniais rezultatais, poveikį.