Prižiūrėk Sveikatą.LT

Sveikata, paslaugos, naujienos

DIRBTINIS INTELEKTAS (DI) MEDICINOJE

7 patarimai, kaip parengti savo sveikatos priežiūros organizaciją dirbtiniam intelektui 2025 m


Kadangi sveikatos priežiūros pramonė susiduria su augančia pacientų paklausa, dirbtinis intelektas (AI) ir automatizavimas suteikia ligoninėms ir sveikatos sistemoms galimybę permąstyti, kaip jos teikia priežiūrą. Tačiau daugelis organizacijų susiduria su problemomis, kur ir kaip diegti šias technologijas.

„AI nėra plaktukas, ieškantis vinies“, – pabrėžė „Notable“ vertybėmis pagrįstos priežiūros vadovas Dave’as Henriksenas. „Organizacijos turi problemų… jos turi suprasti, kaip AI gali padėti joms išspręsti pagrindines problemas. Remdamiesi savo patirtimi diegiant dirbtinį intelektą pirmaujančiose sveikatos sistemose, Henriksenas ir „Notable“ vyriausiasis medicinos pareigūnas, medicinos mokslų daktaras Aaronas Neinsteinas pasidalino septyniais patarimais, kaip padėti jūsų organizacijai vadovautis visos įmonės DI strategija.

1. Apibrėžkite savo šiaurinę žvaigždę

Neinsteinas sakė: „Nesileiskite į dirbtinį intelektą tam, kad naudotumėte dirbtinį intelektą. Sveikatos priežiūros organizacijos AI strategija turi atitikti jos misiją ir ilgalaikę viziją. Jums reikia tvirtos vizijos, kur norite eiti kaip institucija.

Billas Gatesas aiškiai suformulavo galimybę: padidinus dirbtinio intelekto produktyvumą, organizacijos gali „padidinti produkcijos kiekį, pagerinti produkcijos kokybę arba sumažinti žmogaus darbo valandas“. Nors greičiausiai pastebėsite patobulinimų visose trijose srityse, labai svarbu nustatyti pagrindinį tikslą. Ar bandote išplėsti prieigą prie priežiūros? Pagerinti rezultatus? Sumažinti paslaugų teikėjo perdegimą? Jūsų AI strategija turėtų paspartinti pažangą siekiant šių tikslų, o ne atitraukti dėmesį nuo jų.

2. Nustatykite aiškius verslo tikslus

Apibrėžkite konkrečius, išmatuojamus tikslus, o ne ažiotažas apie dirbtinį intelektą. AI projektai labiau linkę žlugti, kai jie pradedami technologija vietoj verslui problemų. Nesvarbu, ar sutelkiate dėmesį į veiklos efektyvumą, pacientų prieigą ar kokybės rodiklius, jūsų organizacijos vadovai turi apibrėžti, kaip atrodo sėkmė. Pradėkite nuo darbo eigos, kurią norite patobulinti, tada nustatykite, kaip AI gali padėti.

Neinsteinas pasidalijo įspėjamu pasakojimu iš didelės su universitetu susijusios sveikatos sistemos. Kadangi jos lyderiai sutelkė dėmesį į konkrečios technologijos įgyvendinimą, o ne į verslo problemos, kurią norėjo išspręsti, suformulavimą, sveikatos sistemoje pradinis nebuvimo prognozavimo algoritmo įdiegimas lėmė perteklinę rezervaciją ir nepagerino rezultatų.

3. Sukurti pagrindinius principus

Nepradėkite savo AI projekto nuo nulio; Vietoj to, remkitės esamomis privatumo, saugos ir atitikties sistemomis, įtraukdami su AI būdingus aspektus. Henriksenas pabrėžė: „Sutelkite dėmesį į tai, kaip pacientas patiria priežiūrą, tuo pat metu teikdami tokią priežiūrą už mažesnę kainą ir aukštesnę kokybę.

Sveikatos priežiūros organizacijos jau turi tvirtus IT valdymo, privatumo, saugumo ir naudotojų patirties pagrindus. Nors dirbtinis intelektas atneša naujų svarstymų, jums nereikia išradinėti dviračio. Vietoj to, įtraukite AI įrankio gaires į esamas sistemas, sutelkdami dėmesį į:

● Paciento patirtis ir priežiūros kokybė

● Slaugytojo pagalba ir efektyvumas

● Aiškios AI naudojimo klinikinėje aplinkoje taisyklės

● Duomenų valdymas ir saugumas

● Integravimo reikalavimai

4. Investuokite į pokyčių valdymą, kad paskatintumėte priėmimą

Sėkmingas AI diegimas nėra tik techninis iššūkis; tam reikia įpirkos visoje jūsų organizacijoje. Užuot vengusios rūpesčių, susijusių su AI įgyvendinimu, sėkmingos organizacijos tokias problemas sprendžia tiesiogiai per švietimą, pasakojimą ir įsitraukdamos į priekį.

Dirbdamas „Intermountain Health“, Henriksenas pasidalijo, kad lyderiai susisieks su darbuotojais, integravę naujus įrankius, kad paklaustų, kas veikia, o kas ne. Daugelis jų pasiūlymų kilo iš vartotojų patirties, nesusijusios su jų darbu sveikatos priežiūros srityje. „Naudodami AI galime įgalinti šiuos pasiūlymus“, – paaiškino jis.

Svarbiausia, kad dirbtinio intelekto įrankiai būtų priimti ir naudojami, kad darbuotojai būtų proceso dalimi, o ne tiesiog pokyčių gavėjai. Šis metodas nėra būdingas tik AI; panašios strategijos buvo naudojamos, kai sveikatos priežiūros organizacijos pirmą kartą perėjo nuo popierinių prie elektroninių sveikatos įrašų. Ši patirtis parodė, kad toks požiūris yra būtinas norint sukurti pasitikėjimą ir įsisavinti.

5. Pasiekite ankstyvų pergalių, kad paspartintumėte savo strategiją

Užuot įstrigusios analizės paralyžiuose, sėkmingos organizacijos nustato tikslias greitų pergalių galimybes, kurios didina darbuotojų pasitikėjimą ir pagreitina. Neinsteinas patarė: „Galvok dideli, pradėkite nuo mažo ir judėkite greitai.

„Intermountain Healthcare“ nedideli pokyčių bandymai su tam tikru vartotojų pogrupiu pasirodė esąs veiksmingi. Kai darbuotojai galėjo pasakyti kolegoms, kad nauji įrankiai sutaupė daug laiko, jų priėmimas paspartėjo natūraliai. Šie ankstyvieji advokatai tampa itin svarbūs siekiant pritraukti skeptiškesnius komandos narius.

Lyderiai turėtų atsiminti, kad visas pasaulio planavimas negali pakeisti praktinės patirties. Vienas žymus partneris sutrumpino išankstinio leidimo laiką nuo dienų iki minučių, gaudamas atsakymus, kol pacientai laukė biure. Būtent toks konkretus laimėjimas skeptikus paverčia tikinčiaisiais.

6. Sukurti strateginį darbo jėgos pertvarkymo planą

AI pakeis tai, kaip sveikatos priežiūros darbuotojai atlieka savo darbą; šios realybės negalima išvengti. Tačiau sėkmingos organizacijos tai imsis iniciatyviai ir skaidriai, sutelkdamos dėmesį į tai, kaip dirbtinis intelektas gali sustiprintio ne pakeistižmogaus darbas.

Apsvarstykite registratūros vaidmenį; automatizuodamas rinkimo užduotis, dirbtinis intelektas gali išlaisvinti darbuotojus, kad jie galėtų sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia: paciento bendravimas. „Nustokite liepti registratūros darbuotojams, kad jie gerai išmanytų pacientų patirtį, jei taip pat prašote jų surinkti mokėjimus“, – patarė Henriksenas.

Neleiskite savo AI strategijai tapti „trečiuoju bėgiu“, apie kurį visi bijo diskutuoti. Vietoj to įtraukite savo darbuotojus į planavimą, kaip vystysis jų vaidmenys. Pietų Karolinos medicinos universitetas parodo tai savo dešimties metų strateginiu planu, kuriame darbuotojai ruošiami rytojaus galimybėms, o ne palieka nerimą dėl pokyčių.

7. Užmegzkite ilgalaikes platformų partnerystes

Su kuo bendradarbiaujate, svarbiau nei kokius konkrečius produktus perkate. „Jūs perkate ne tik šiandienos produktą – jūs perkate įmonę ir partnerystę“, – pažymėjo Neinsteinas.

Venkite pagundos pasikliauti tik savo elektroninių sveikatos įrašų (ESI) pardavėju arba kaupti daugybę taškų sprendimų. EHR yra jūsų pamatas, ligoninės veiklos „nešančiosios sienos“, tačiau transformacijai reikalingi partneriai, kurie gali judėti vikriau ir išlaikyti įmonės lygio patikimumą.

Ieškokite konfigūruojamų platformų, kurios gali išspręsti kelias problemas augant kartu su jūsų organizacija. Tinkami partneriai padės jums naršyti sparčią AI evoliuciją ir sutelkti dėmesį į jūsų pagrindinę misiją – teikti išskirtinę pacientų priežiūrą.

Kas toliau?

Organizacijos, kurios klestės 2025 m., nebūtinai turi didžiausią AI biudžetą ar pažangiausias technologijas. Sėkmė ateis tiems, kurie strategiškai kreipiasi į dirbtinį intelektą, suderina jį su savo misija ir sutelkia dėmesį į realių pacientų ir personalo problemų sprendimą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -