Prižiūrėk Sveikatą.LT

Sveikata, paslaugos, naujienos

DIRBTINIS INTELEKTAS (DI) MEDICINOJE

2025 m.: „Didysis technologijų skaičiavimas“ ir „tikra“ AI revoliucija


Sveikatos priežiūrai netrūksta iššūkių ir technologijų, kad CIO ir kiti sveikatos IT lyderiai ligoninėse ir sveikatos sistemose galėtų apsikabinti. O 2025-ieji bus metai su įvairiais pokyčiais ir tendencijomis, kurios atsiranda dėl nuolatinės sveikatos priežiūros ir sveikatos IT evoliucijos.

Russ Graney yra priežiūros valdymo platformos pardavėjo „Aidin“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. Sveikatos priežiūros IT naujienos nusprendė panaudoti savo gilias sveikatos IT žinias ir paklausti jo tendencijų ir technologijų, sveikatos priežiūros vadovai turėtų sekti kitais metais.

Jis įvardijo „tikrąją“ AI revoliuciją, tai, ką jis pavadino „didžiuoju technologijų skaičiavimu“, ir priežiūros valdymo technologijų, kaip tiekimo grandinės jėgainės, atsiradimą.

K. Siūlote, kad 2025 m. „tikroji“ AI revoliucija sveikatos priežiūros srityje vyks užkulisiuose. Paaiškinkite.

A. Labai laukta dirbtinio intelekto revoliucija sveikatos priežiūros srityje dažnai buvo sutelkta į klinikinę pažangą – dirbtinio intelekto pagrįstą diagnostiką, nuspėjamąją analizę ir net dirbtinio intelekto „gydytojų“, padedančių priimti sprendimus dėl gyvybės ar mirties.

Vis dėlto, nepaisant triukšmo, 2025 m. bus dar vieni metai, kai tikroji AI transformacinė galia tyliai veiks fone, pakeisdama sveikatos sistemų veikimo stuburą. Ši „tikroji“ dirbtinio intelekto revoliucija yra ne prašmatni, o esminė, sprendžianti sudėtingus veiklos iššūkius, kuriais grindžiama pacientų priežiūra ir sistemos efektyvumas.

Sveikatos priežiūros operacijos, skirtingai nei klinikinių sprendimų priėmimas, siūlo tiesioginę ir išmatuojamą investicijų grąžą, skirtą AI pritaikymui. Įrankiai, automatizuojantys administracinius, klaidų sukeliančius procesus, pvz., mokėtojo ir teikėjo operacijų valdymą arba pacientų perėjimo optimizavimą, populiarėja ir duoda apčiuopiamų rezultatų.

Pavyzdžiui, tokiose sistemose kaip Šv. Luko universiteto sveikatos tinklas jau naudoja dirbtinį intelektą, kad supaprastintų pacientų išrašymą po ūminio gydymo. Šios priemonės pašalina rankinį neveiksmingumą, sumažina vėlavimą ir padeda užtikrinti, kad pacientai gautų tinkamą priežiūrą tinkamu laiku. Šią technologiją taikančios sveikatos sistemos turės sklandesnę darbo eigą, pagerins pacientų rezultatus ir bus geriau pasirengusios įveikti didėjantį finansinį ir veiklos spaudimą.

Šiai tyliai revoliucijai gali pritrūkti retų ligų diagnozavimo AI dramos, tačiau ji yra ne mažiau paveiki. Tai leidžia sveikatos priežiūrai geriau veikti visiems – tiek pacientams, tiek paslaugų teikėjams, tiek mokėtojams – pašalinant sisteminį neveiksmingumą, kuris ilgą laiką kamuoja šią pramonę. 2025 m. tikroji dirbtinio intelekto vertė bus ne medicinos, o priežiūros mechanizmų pakeitime.

K. Sakote, kad 2025 m. sveikatos priežiūros srityje bus „puikus technologijų skaičiavimas“. Ką turite omenyje? O kokios bus pasekmės ligoninėms ir sveikatos sistemoms?

A. Ligoninės ir sveikatos sistemos susidurs su vis didėjančiu spaudimu 2025 m. iš naujo įvertinti savo skaitmenines investicijas į tai, kas galėtų būti laikoma „puikiu technologijų skaičiavimu“. Šis skaičiavimas kyla dėl dviejų susiliejančių jėgų: nepaliaujamos sąnaudų mažinimo paklausos ir naujos bangos į ateitį žvelgiančių lyderių, pasiryžusių modernizuoti sveikatos priežiūros veiklą.

Nors skaitmeninė transformacija jau daugelį metų buvo madingas sveikatos priežiūros žodis, 2025 m. laimėtojai bus atskirti nuo kitų, nes organizacijos bus priverstos dvigubai sumažinti technologijas, kurios duoda išmatuojamus rezultatus, ir atsisakyti sistemų, kurios neatitinka nustatytų reikalavimų.

Šis pokytis iš naujo apibrėžs, kaip sveikatos priežiūros organizacijos žiūri į technologijas. Ligoninės nebetoleruos įrankių, kurie apsunkina darbo eigą arba nesugeba parodyti aiškios IG. Vietoj to, dėmesys bus skiriamas platformoms, kurios įgalina nuoseklius, pranešamus ir veiksmingus procesus visuose skyriuose – nuo ​​priežiūros valdymo iki finansų iki reikalavimų laikymosi.

Tai reiškia, kad reikia panaikinti suskaidytas sistemas, o tai reiškia sąveikias sistemas, kurios sumažina darbo sąnaudas ir padidina darbuotojų efektyvumą. Poveikis yra reikšmingas: organizacijos, kurios prisiima šį technologijomis pagrįstą pragmatizmą, taps stipresnės, atsparesnės ir turės geresnes sąlygas ateities iššūkiams įveikti.

Šis skaičiavimas yra ir iššūkis, ir galimybė ligoninėms ir sveikatos sistemoms. Tai galimybė atsisakyti pasenusių, prastai veikiančių technologijų ir investuoti į platformas, kurios tikrai skatina veiklos ir finansinę sėkmę.

Labai svarbu bendradarbiauti su patikimais, novatoriškais tiekėjais, taip pat pokyčių valdymą įtraukti į pagrindinę kompetenciją. Galų gale, 2025 m. bus apdovanota už sveikatos sistemas, kurios teikia pirmenybę judrumui, efektyvumui ir poveikiui.

K. Prognozuojate, kad priežiūros valdymas 2025 m. taps sveikatos priežiūros tiekimo grandinės galia. Kaip taip?

A. Slaugos valdymas, ilgai laikytas užkulisine funkcija, 2025 m. gali tapti sveikatos priežiūros tiekimo grandinės jėga. Dažnai nepakankamai įvertinamos šios komandos yra labai svarbios koordinuojant pacientų priežiūros pokyčius, užtikrinant būtinus išteklius ir valdant milijardus dolerių metines išlaidas. . Tačiau jų potencialą sužlugdė suskaidyti procesai ir neefektyvios darbo eigos.

Tai tuoj pasikeis.

2025 m. priežiūros valdymas turės galimybę pereiti nuo dabartinio „medžiok ir pek“ metodo prie rinkos pagrįsto modelio, kurį įgalina pažangios technologijos. Platformos, palengvinančios slaugos komandų ir aukštos kokybės paslaugų teikėjų ryšį realiuoju laiku, supaprastins pacientų perėjimą ir sumažins vėlavimą.

Naudodamos šias priemones, ligoninės gali greičiau išrašyti, sumažinti pakartotinį priėmimą ir trumpesnę buvimo trukmę – pagrindiniai rodikliai, kurie tiesiogiai veikia pacientų rezultatus ir finansinius rezultatus. Pavyzdžiui, skatinant paslaugų teikėjus naudojant skaidrią, kokybe pagrįstą metriką, bus sukurta konkurencingesnė ekosistema, užtikrinant, kad pacientai gautų geriausią įmanomą priežiūrą ir sumažintų administracinę naštą priežiūros komandoms.

Dėl šios pertvarkos priežiūros valdymas yra daugiau nei tik logistinė funkcija – ji tampa sveikatos priežiūros efektyvumo svirtimi. Veikdamos kaip pacientų priežiūros „tiekimo grandinė“, šios komandos sieks veiklos tobulumo ir pagerins bendrą pacientų patirtį. Sveikatos sistemoms priėmus šį pokytį, priežiūros valdymas sustiprins savo teisėtą vaidmenį kaip strateginės klinikinės ir finansinės sėkmės variklis 2025 m. ir vėliau.

Stebėkite Billo HIT aprėptį „LinkedIn“: Billas Siwickis
El. paštu: bsiwicki@himss.org
„Healthcare IT News“ yra HIMSS žiniasklaidos leidinys



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -